چاوش عزیزی کوتنایی دبیر جشنواره ملی طبیعت، هنر و زباله با بیان اینکه هنرمندانی از شهرهای آمل، قائمشهر و ساری در نخستین جشنواره ملی طبیعت، هنر و زباله حضور دارند

 mojasame-sheni5

 

 

یه گزارش شرق پرس در نخستین جشنواره ملی طبیعت، هنر و زباله ۱۵ هنرمند مجسمه‌ساز شرکت کردند.

 

 

 

چاوش عزیزی کوتنایی دبیر جشنواره ملی طبیعت، هنر و زباله در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هنرمندانی از شهرهای  آمل، قائمشهر و ساری در نخستین جشنواره ملی طبیعت، هنر و زباله حضور دارند که بخشی از این مجسمه‎ها در همین مکان ساخته شدند، اظهار کرد: کیفت آثار افرادی که حضور پیدا کردند در این جشنواره  در حد استادی است.

 

 

وی با بیان اینکه در این جشنواره ده هنرمند به عنوان برگزیده معرفی می‎شوند، گفت: از بین این افراد برترین نداریم تا نقدهای هنری اتفاق نیفتد ما می‌خواستیم از هنر کمک بگیریم تا به آن خدشه‌ای وارد طبیعت نکنیم.

 

 

عزیزی افزود: سازمان محیط زیست و منابع طبیعی بیشترین همکاری را در برگزاری این جشنواره با هنرمندان داشتند.

 

 

وی با بیان اینکه جشنواره دیگری هم در روز ملی کاسپین در شهر فرح آباد برگزار می شود، اضافه کرد: به دلیل آنکه ساحل مازندران توریست بسیاری دارد و این جشنواره ملی است و همه قومیت ها را در بر دارد، بنابراین می توان فرهنگ های محیط زیستی را در آنجا ارائه داد و تبادل فرهنگ کرد.

 

 

دبیر جشنواره طبیعت، هنر و زباله با تأکید بر اینکه ما از هنر الهام گرفتیم تا محیط زیستمان پاک شود، اشاره کرد: نخواستیم هنر را اذیت کنیم براین اساس سعی کردیم ۱۰ برگزیده داشته باشیم.

 

 

عزیزی همچنین خاطرنشان کرد: ما این جشنواره را می توانیم در ۳ نقطه بندر انزلی، بندر نوشهر و بندر ترکمن هم برگزار کنیم.

 

 

وی تصریح کرد: از مسئولین می خواهم که به ما کمک کنند این دبیرخانه پابرجا باشد و ذهنیت و نگاه ما برای محیط زیست فعالیت چشمگیری داشته باشد.