رئیس ارشاد بهشهر می گوید: ما با هنرمند مجری طرح صحبت کردیم و او در جواب به ما گفت من از شهرستان هیچ اعتباری برای ساخت این یادمان نگرفتم این طرح مال تهران است.

 

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس مدتی است که ساخت یادمان شهید سید عبدالکریم هاشمی نژاد در ورودی غربی بهشهر به اتمام رسیده است یادمانی که داد بهشهری ها را در آورد و مورد انتقاد قرار گرفت.

 

این یادمان که متولی سفارش آن به درستی مشخص نیست توسط یکی از هنرمندان بهشهری اجرا و ساخته شد. انتقادها از این یادمان تنها زمزمه هایی روی لبهای مردم بود تا اینکه نورزاد فرماندار بهشهر نیز به معترضان چگونگی اجرای این یادمان پیوست یادمانی که در نام یادمان شهید بزرگوار هاشمی نژاد است اما شباهت آنچنانی با چهره ایشان ندارد.

 

behshahr-yadman15

 

فرماندار بهشهر در نشست خبری که در محل فرمانداری این شهر برگزار شد ضمن انتقاد نسبت به نحوه اجرای این طرح خطاب به فلاح رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر گفت: مسئول پیگیری این کار شما هستید هر طرح هنری مربوط به شماست من می خواهم به این مسئله ورود پیدا کنم و هر دستگاهی که مسئول است را مورد پرسش قرار دهم و در اینجا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید این مسئله را پیگیری کند.

 

وی در پاسخ به خبرنگار ما که پرسید آیا طرح قبل از اجرا مورد تایید قرار نگرفت افزود:ما اصلا فکر نمی کردیم نتیجه نهایی این طرح به این شکل در بیاید.

 

فلاح رئیس اداره ارشاد اسلامی بهشهر نیز در ادامه گفت: در بحث یادمان متولی کار مشخص نیست وقتی می پرسیم متولی کیست پاسخ می گیرم مشخص نیست حالا که فرماندار بهشهر پیگیر این مسئله شدند ما نظر هنرمندان شهر را برای اصلاح این طرح پرسیدیم .

 

وی ادامه داد: پیرو مذاکراتی که نورزاد فرماندار بهشهر در این خصوص انجام دادند ما با هنرمند اجرا کننده طرح صحبت کردیم و او در جواب به ما گفت من از شهرستان هیچ اعتباری برای ساخت این یادمان نگرفتم این طرح مال تهران است.

 

فلاح عنوان کرد: هنرمند مذکور در جواب به در خواست ما برای اصلاح این طرح گفت به تازگی پله های یادمان را نصب کردم   و حالا امکان اصلاح وجود ندارد.

 

در خاتمه این نشست فرماندار بهشهر فرصتی را برای تعیین تکلیف این مسئله معین کرد و از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر خواست این مسئله را پیگیری و نتیجه را به فرمانداری گزارش دهد.