رجبی گفت: خانواده های بالای دو معلول تحت پوشش بهزیستی شهرستان بهشهر خانه دار می شوند

maskannn

 

 

 

به گزارش شرق پرس مصطفی رجبی رییس اداره بهزیستی شهرستان بهشهر ، با اشاره به برنامه‌ریزی جامعه طرح نهضت مسکن برای خانه‌دار شدن معلولان اظهار داشت: در سال جاری بنا داریم خانواده‌هایی که دارای ۲ معلول هستند صاحب مسکن و خانه شوند که تعداد این سهمیه در شهرستان ۱۲ خانوار است.

 

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و هماهنگی های لازم و بین اداره بهزیستی ،بنیاد مسکن ، راه و شهرسازی ، بنیاد مستضعفان و خیرین مسکن ساز و سایر دستگاه‌های اجرایی قرار است تا پایان سال جاری این افراد صاحب خانه شوند به طوری که دستگاه های اجرایی، سهم آورده این افراد را تقبل خواهد کرد.

 

رجبی ادامه داد:طرح نهضت مسکن برای خانوار های دومعلول به بالا ، برای افرادی که فاقد زمین هستند با در نظر گرفتن زمین و افراد که دارای زمین بوده با در نظر گرفتن وام انجام می گیرد.

 

وی گفت : از سهمیه ۱۲ خانوار در بهشهر ، سهمیه روستایی ۵ خانوار و سهمیه شهری ۷ خانوار می باشد.

 

رییس اداره بهزیستی شهرستان بهشهر عنوان داشت : در سهمیه روستایی به اعضای هر خانوار ۱۵ میلیون تومان وام ۵ درصد و ۱۸ میلیون وام بلاعوض به مبلغ کلی ۱۶۰میلیون تومان و سهمیه شهری به اعضای هر خانوار ۳۰ میلیون تومان وام بلاعوض به مبلغ کلی۲۱۰ میلیون تومان  بوجه در نظر گرفته شد.

 

رجبی در پایان ادامه داد : جهت خاندار شدن دیگر معلولین بهزیستی شهرستان بهشهر ۲۰۰ متقاضی داشت که با پیگیری های طرح مسکن مهر ۱۳۵ نفر واریزی ثبت نام را انجام داده که ۱۱۰ نفر آنها وارد قرارداد شدند که تاکنون به ۲۷ خانوار واگذار گردید.

 محمد رضا ضابط