رئیس شورای شهرستان نکا با بیان اینکه همه شهروندان باید از امکانات مناسب برخوردار باشند، اظهار داشت: همه شهروندان نکایی در هر منطقه زندگی می‌کنند باید از امکانات مناسب برخوردار باشند و همه امکانات باید برای همه باشد و اکنون شهروندان ما در شهرک مهرگان از مسجد، پارک، مدرسه، سالن ورزشی، خانه بهداشت و امکانات روبنایی و زیربنایی مناسبی برخوردارند

 

خط جدید تاکسی در نکا راه اندازی می شود

رئیس شورای شهرستان نکا با اشاره به افزایش تعداد تاکسی‌های بی‌سیم شهر نکا به ۵۰ دستگاه، گفت: احداث و راه‌اندازی خطوط جدید تاکسی در نکا در دست اقدام است.

 

به گزارش شرق پرس, محمدعلی باقری امروز در گفت‌وگو با  فارس در نکا، اظهار داشت: در حال حاضر امکانات خوبی همچون مرکز بهداشت، بهزیستی، پارک و سالن ورزشی در این محله ایجاد شده که این مسئله بیانگر همکاری همه‌جانبه مردم با مسئولان در رفع مشکلات و ناهنجاری‌ها بوده است.

 

وی تصریح کرد: بازگشایی و تعریض خیابان چهار متری به ۱۲ متری از دیگر برنامه‌های مهمی بوده که در این شهرک انجام شد و اکنون شاهد امنیت و آرامش ایجاد شده در منطقه هستیم و مشکلات و ناهنجاری‌های مختلف این محله اکنون از بین رفته است.

 

رئیس شورای شهرستان نکا با بیان اینکه همه شهروندان باید از امکانات مناسب برخوردار باشند، اظهار داشت: همه شهروندان نکایی در هر منطقه زندگی می‌کنند باید از امکانات مناسب برخوردار باشند و همه امکانات باید برای همه باشد و اکنون شهروندان ما در شهرک مهرگان از مسجد، پارک، مدرسه، سالن ورزشی، خانه بهداشت و امکانات روبنایی و زیربنایی مناسبی برخوردارند و برخی مشکلات نیز وجود دارد که در حال برطرف شدن است.

 

باقری با اشاره به کارهای انجام شده در طول سال ‌جاری، بیان داشت: کاهش ناوگان تاکسیرانی از جمله مشکلات و معضلاتی بود که شهروندان با آن دست به گریبان بودند که در این رابطه با هماهنگی‌های انجام شده که با اضافه کردن ۲۲ دستگاه تاکسی شهری و با تقاضای شورای شهر این مشکل رفع شد.

 

وی گفت: تعداد تاکسی‌های بی‌سیم شهر نکا نیز به ۵۰ دستگاه افزایش یافت و در مجموع ۵۰ فرصت شغلی جدید ایجاد شد که احداث و راه‌اندازی خطوط جدید تاکسی در نکا نیز در دست اقدام است.

 

رئیس شورای شهرستان نکا با بیان اینکه اصلاح راست‌گردان چهارراه مرکزی با حمایت فرمانداری و اداره برق و حضور در مساجد جهت ارائه گزارش به مردم نیز از برنامه‌هایی بوده که در سال‌ جاری انجام شد، افزود: تزئین بلوارها و سطح شهر در برنامه‌ها و مناسبت‌ها، آسفالت راه‌های روستایی با مشارکت اهالی، دهیاری‌ها، شوراها و اداره راه و شهرسازی، جمع‌آوری متکدیان در سطح شهر با همکاری فرمانداری، بهزیستی، نیروی انتظامی و ساماندهی دست‌فروشان سد معبر و ضایعات ساختمانی نیز از دیگر برنامه‌های انجام شده در سال‌جاری بوده است که با همت همه همکاران و مسئولان عملیاتی شد.