با حضور رییس کل دادگستری مازندران از خدمات فتح الله جفعری قدردانی و حجت الاسلام ذوالفقاری به عنوان دادستان جدید نکا معرفی شد

 

dadsetanneka

حجت الاسلام  ذوالفقاری روز چهارشنبه با حضور مدیرکل دادگستری مازندران به عنوان دادستان شهرستان نکا معرفی شد.

 

 

به گزارش شرق پرس، رییس کل دادگستری مازندران در این مراسم گفت : قضات و کارکنان دادگستری باید براساس عدالت رفتار کرده و حکم بدهند و نباید در دادگستری به کسی تعلق داشته باشیم بلکه باید براساس وظیفه و عدالت کار شود.

 

حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد  افزود : قضات ما باید با متانت در خدمت عدالت باشند و براساس احترام و عدالت انجام وظیفه کنند تا اجحاف صورت نگیرد.

 

وی با تاکید بر تعیین تکلیف پرونده های قدیمی، گفت: پرونده های قدیمی باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود و پرونده های بیش از پنج سال نباید در دستگاه قضایی وجود داشته باشد.

 

او ادامه داد : جابه جایی ها براساس شایسته سالاری است و تا زمانی که در پست و مقام و هستیم باید بهترین عدالت را به جامعه و مردم ارائه کنیم.

 

امام جمعه نکا نیز گفت : همه مردم موظف به اجرای عدالت در جامعه هستند و مسوولین و دستگاه قضایی باید با حساسیت بیشتری وارد شود.

 

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی افزود: قضات باید در کارهای خود براساس عدالت و قانون رفتار کرده و به توصیه ها توجه نکنند و به رابطه ها جواب ندهند.

 

وی گفت: امنیت و آسایش لازمه جامعه اسلامی ما است و لذا همه ما باید در راستای اجرای عدالت و ایجاد ارامش تلاش کنیم.

 

فرماندار نکا نیز اظهار داشت: خوشبختانه در مدت شش سال خدمت صادقانه و خالصانه دادستان جعفری در نکا، امنیت و آرامش خوبی حاکم بود که یکی از نمونه ها آن دستگیری بزرگ ترین سارق بانکی که سارق بانک ملی نکا هم محسوب می شد ، بود.

 

 رحیم قاسمی طوسی  افزود : باید در جامعه طوری عمل کنیم که خروجی خدمات، آرامش و آسایش برای مردم باشد.

 

در پایان این مراسم از خدمات فتح الله جفعری قدردانی و حجت الاسلام ذوالفقاری به عنوان دادستان جدید معرفی شد.