سید حسین رضایی تاکید کرد: برای جلوگیری از بحران باید تمهیدات لازم صورت گیرد و واحد های صنعتی و تجاری در شرق مازندران و شهرستان بهشهر برای تهیه سوخت دو گانه آمادگی داشته باشند که در صورت افت فشار گاز واحد های پر مصرف را قطع خواهیم کرد.

 rezaee-gaz-behshahr

 

 
به گزارش شرق پرس طبق اعلام سازمانهای هواشناسی بین المللی و مراجع مسئول کشورمان زمستان امسال نسبتا هوای سردتری را خواهیم داشت. به همین منظور و با توجه به تجربه تلخ قطعی گاز در گذشته می طلبد مردم و مسئولان تمهیدات لازم را برای عبور از بحران سرما بیاندیشند.

 

 

رئیس اداره گاز بهشهر در گفتگو با خبرنگار شرق پرس گفت:با توجه به شرایط جوی امسال در فصل سرما و کاهش افت فشار گاز  تمهیدات لازم برای جلوگیری از بحران اندیشیده شود.

 

سید حسین رضایی ادامه داد:گاز مورد نیاز مازندران از دو سمت شرق و غرب تامین می شود که مصارف خانگی در زمستان هشت برابر تابستان است و بیست و پنج میلیون متر مکعب را شامل می شود.

 

رئیس اداره گاز بهشهر بیان کرد:بهشهر دارای افت کم فشار گاز در حالت بحران  خواهد بود اما با این وجود احتمال می ورد به خاطر سرمای زیاد افت فشار بیشتر خواهد بود.

 

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از بحران باید تمهیدات لازم صورت گیرد و واحد های  صنعتی و تجاری برای تهیه سوخت دو گانه آمادگی لازم را داشته باشند.

 

رئیس اداره گاز  بهشهر عنوان کرد:در صورت افت فشار  گاز واحد های پر مصرف را قطع خواهیم کرد و مابقی مراکز در مراحل بعدی قرار دارند.

 

رضایی  در خاتمه خاطر نشان ساخت:به مدارس و واحدهای صنعتی اخطار لازم برای مصارفشان داده شد.

نیلوفر عنقا