رجبی فرماندار نکا با اشاره به تخریب برخی منازل در محله عباس آباد نکا نیز یادآور شد: عقب نشینی برخی از منازل در محله عباس آباد برای تعریض کوچه و خیابان از مسائل مهمی بود که در دستور کار قرار گرفت در این رابطه با جدیت وارد شدیم تا محله از این شکل و شمایل خارج شده و همچون سایر کوچه های شهر شده است.
کارتن خواب 

 

علی رجبی اظهار داشت: ۱۴۰ کارتن خواب در پاکسازی محله پر خطر عباس آباد نکا دستگیر شدند که خوشبختانه امروز این محله از وجود مسائل پر خطر اجتماعی ایمن شده است.

 

 

به گزارش شرق پرس, فرماندار نکا در بازدید میدانی از شهرک مهرگان نکا (عباس آباد سابق) افزود: طرح پاکسازی این محله در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پاسخگویی به مطالبات مردم انجام شد تا این محله از وجود افراد مزاحم و نا امن پاک شود.

 

 

وی اظهار کرد: با جمع آوری کارتن خواب ها و دستگیری معتادن خرد رضایتمندی مطلوبی در محله ایجاد شده است و بر این باوریم که دستگیری معتادان بدون مکان در کاهش سرقت های خرد و تبدیل آن به خرید و فروش این ماده افیونی موثر است.

 

 

فرماندار نکا با اشاره به ساخت و سازهای انجام شده در این محله بعد از پاکسازی محله خاطر نشان کرد: تبدیل خیابان اصلی محله به ۱۲ متری ، جدول بندی خیابانها ، ساخت خانه بهداشت ، احداث خانه عالم ، ساخت مدرسه ۸ کلاسه، احداث سالن ورزشی و پارک محلی از اقدامات انجام شده و یا در حال انجام در این منطقه است.

 

 

رجبی با اشاره به تخریب برخی منازل در محله عباس آباد نکا نیز یادآور شد: عقب نشینی برخی از منازل در محله عباس آباد برای تعریض کوچه و خیابان از مسائل مهمی بود که در دستور کار قرار گرفت در این رابطه با جدیت وارد شدیم تا محله از این شکل و شمایل خارج شده و همچون سایر کوچه های شهر شده است.

 

 

وی گفت: برای بهسازی و پاکسازی کامل عباس آباد و تبدیل به شهرکی مناسب نکا نیازمند همراهی مردم این محله و همیاری همشهریان هستیم.

 

 

به گزارش ایرنا, محله عباس آباد نکا با جمعیتی در حدود یک هزار نفر از جمله مناطق پر خطر و آسیب پذیرشهرستان ۱۱۲ هزار نفری نکا در شرق مازندران است که خوشبختانه با پاکسازی و بهسازی آن این محله اکنون در شرایط مطلوبی قرار گرفته و به شهرک مهرگان تغییر نام داده است.