عسکری ضمن دعوت از حضور همه ی مردم و جوانان شهرستان گلوگاه در برگزاری این همایش گفت: مراسم غباروبی و عطر افشانی با حضور فرزندان معزز شاهد ، خانواده هاي شهدا در گلزار مطهر شهداي شهرستان گلوگاه (سفيدچاه ) ، شنبه مورخ 12 اردیبهشت ماه 1394، ساعت 10 برگزار می شود.

دومین همایش پدران آسمانی شهرستان گلوگاه برگزار می شود

 

 

به گزارش شرق پرس امسال هم  همانند سال گذشته، همزمان با ۱۳ رجب سال روز ولادت مولود کعبه،پیشوای متقین،امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) ، دومین مراسم جشن  پدران آسمانی شهرستان گلوگاه با محوریت قدردانی و تجلیل از زحمات همسران شهداء برگزار می گردد .
 
 
 
 حجر عسکری دبیر همایش پدران آسمانی شهرستان گلوگاه  در گفتگو با شرق پرس اظهار داشت: در فرهنگ اسلامی، افزون بر تأکید بر تکریم و احترام پدر حقیقی، برای پاسداشت برخی دیگر از افراد اثرگذار در تکوین شخصیت انسان، از آنان با واژه پدر یاد و به تعظیم و اکرامشان سفارش شده است.
 
 
وی افزود: یکی از سفارش های اخلاقی اسلام، زنده نگه داشتن نام و یاد پدر و مادر است. در بخشی از دعای امام سجاد علیه السلام آمده است: «ای خدای من! یاد پدر و مادرم را در پایان نمازها از خاطرم مزدای و در همه لحظه های شبانگاهان و در همه ساعت های روز، یاد آنان را از ضمیرم مَبر.»
 
 
 
 عسکری هدف از برگزاری این مراسم را تکریم شهدا دانست و یادآور شد: امروز به مدد خون پاک شهدا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به یک ارزش تبدیل شده است و خانواده های معظم شهدا حافظ و ناشر این ارزش ها هستند.
 
 
 
دبیر همایش پدران آسمانی گلوگاه خاطرنشان کرد: متولیان برگزاری این مراسم فرزندان شهداء شهرستان می باشند که از همکاری اداره کل بنیاد شهید، فرمانداری شهرستان گلوگاه، فرهنگ ارشاد اسلامی، فرماندهی محترم سپاه شهرستان گلوگاه ، بنیاد شهرستان نیز تقدیر و تشکر بعمل می آید.
 
 
 
 
وی در پایان ضمن دعوت از حضور همه ی مردم و جوانان شهرستان گلوگاه در برگزاری این همایش گفت: مراسم غباروبی و عطر افشانی با حضور فرزندان معزز شاهد ، خانواده های شهدا در گلزار مطهر شهدای شهرستان گلوگاه (سفیدچاه ) ، شنبه مورخ ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴، ساعت ۱۰ برگزار می شود.