ربیع فلاح با اشاره به حضور مسئولان استانی در محل فرمانداری میاندورود برای رفع مشکلات شهرستان اظهار داشت: مسئولان باید در میان مردم باشند و مشکلات را پیگیری کنند.

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) دکتر ربیع فلاح‌ استاندار مازندران در نخستین روز هفته دیدار چهره به چهره را در فرمانداری میاندورود با مردم این شهرستان در دستور کار داشت و از جمله موضوعاتی که توسط مردم بیان شد درخواست رسیدگی به مشکلات بخش کشاورزی, مشکلات روستایی آب شرب، جاده گهرباران که به جاده مرگ شهرت یافت,  بوده است.

 

در دیدار عمومی مردم میاندورود  در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد و مردم به‌صورت حضوری و چهره به چهره مشکلات خود را با استاندار و مسئولان استانی که در محل فرمانداری حضور پیدا کردند , بیان کردند.

 

در این دیدار مردم مشکلات خود را با مسئولان، مدیران و معاونان دستگاه اجرایی استان مطرح کرده و قول پیگیری و راهنمایی لازم را دریافت کردند.

 

در دیدار چهره به چهره استاندار با مردم شهرستان میاندورود + تصاویر

 

استاندار مازندران در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید در میان مردم باشیم و مشکلات را پیگیری کنیم.


ربیع فلاح با تاکید بر اینکه این جلسه ها در غرب و شرق استان برگزار خواهد شد افزود: در سال ۹۴ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در بخش صنعتی و کشاورزی تشکیل شد و امسال نیز ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در مازندران تشکیل شده است.

 

در دیدار چهره به چهره استاندار با مردم شهرستان میاندورود + تصاویر

فلاح جلودار  با بیان  اینکه۸۸۴واحد تولیدی با ۳۷۱میلیاردتومان اعتبار از تسهیلات بسته رونق تولید بهره مند شدند گفت: از این تعداد ۲۵۶ واحد تولیدی در صنعت، معدن و تجارت و۶۲۸واحد تولیدی در حوزه جهاد کشاورزی است.


استاندار در پایان گفت:مازندران در مجموع ارائه تسهیلات بسته رونقِ تولید رتبه اول کشور را داراست.