در شرایط سخت رکود اقتصادی که در هر جای دیگر مسئولان به فکر طرح های حمایتی برای شهروندان و فعالان اقتصادی هستند اما انگار در شهر ساری شرایط بگونه دیگری است و شهروندان باید هر روز منتظر توزیع قبض های جدید باشند.

ghabz-sari5

 

 

 

به گزارش شرق پرس این روزها شهرداری ساری در حال توزیع قبضهایی با رنگ جدید برای کسبه و بازاریان شهر ساری است که نام ” کسب و پیشه” را نیز برای آن انتخاب کرد.

 

 

 

هنوز اعتراض های شهروندان به قبض ها با رنگ  آبی و سبزی فروکش نکرده که اینبار شهرداری ساری به فکر انتشار قبض هایی با رنگ آجری رنگ برای کسبه این شهر نمود که مبالغ قابل توجهی نیز روی آنان درج شده است.

 

 

در شرایط سخت رکود اقتصادی که در هر جای دیگر مسئولان به فکر طرح های حمایتی برای شهروندان و فعالان اقتصادی هستند اما انگار در شهر ساری شرایط  بگونه دیگری است و شهروندان باید هر روز منتظر توزیع قبض های جدید باشند.

 

پرسش اول نگارنده اینست که آیا مسئولان و دلسوزان! شهری می دانند که رکود اقتصادی شدید بر بازار حاکم است و بسیاری از کاسبان و بازاریان از پس مخارج روزمره خود نیز بر نمی آیند, چه رسد به مطالبه گری ادارات و ارگانهایی مانند مالیات و دارایی, شهرداری و… که هر روز فشار را به این قشر زحمت کش جامعه بیشتر می کنند.

 

و اما پرسش دوم بنده؛ با نگاهی به جعبه مداد رنگی متوجه شدم متاسفانه هنوز رنگهای زیاد دیگری هم در طبیعت وجود دارد, آیا روند تولد رنگهای جدید برای قبض ها در شهر ساری ادامه خواهد یافت؟

 

امیدواریم دوستان عزیز که بر کرسی های شورای شهر تکیه زده اند و در مواقع انتخابات و گرفتن رای از مردم خود را حامی شهروندان و فدایی جامعه معرفی می کنند به خود بیایند و درک کنند که شهروندان زیر بار چه فشار سنگینی هستند.