احمد میدری گفت: در این تغییر رویکرد حذف یارانه ها به آرامی صورت خواهد گرفت و مردم نیز فرصت دارند اعتراض های خود را پیگیری کنند.

رویکرد جدید دولت در روش حذف یارانه ها

 
میدری معاون وزیر  کار , تعاون و رفاه اجتماعی گفت: براساس رویکرد جدید از این پس یارانه افراد، زمانی قطع می شود که یک ماه قبل از اجرایی شدن آن به مشمولان اطلاع رسانی شده باشد.
 

احمد میدری در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با اشاره به اینکه در گذشته مردم پس از قطع یارانه امکان اعتراض داشتند افزود: در روش جدید پیش از اینکه یارانه مردم قطع شود این افراد می توانند مراتب اعتراض خود را در مدت یک ماه اعلام کنند.

 

وی تاکید کرد: در این تغییر رویکرد حذف یارانه ها به آرامی صورت خواهد گرفت و مردم نیز فرصت دارند اعتراض های خود را پیگیری کنند.

 

میدری از حذف یارانه ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت کشور خبر داد و در پاسخ به افرادی که دائما محل مصرف یارانه هایی را که داده نمی شود دنبال می کنند گفت: از آنجا که سالانه یک میلیون واقعه تولد در کشور ثبت می شود دولت ناچار است یارانه افرادی را که قطع می شود به حساب متولدین همان سال بریزد.

 

وی با تاکید بر اینکه ترازها تقریبا ثابت هستند و تغییری نکرده است افزود: بنابراین بار مالی پیش بینی شده نیز برای یارانه بگیران تغییری ندارد.