سرهنگ سيد محسن جعفري گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي در نهايت يکي از سارقان حرفه اي سيم هاي برق شهرستان بهشهر را شناسايي و دستگير کردند

 

 

saregh-sim-kabl4
به گزارش شرق پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم های برق و کابل های مخابراتی در سطح شهرستان بهشهر ، موضوع بطور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

 

 

 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در نهایت یکی از سارقان حرفه ای سیم های برق را شناسایی و دستگیر کردند. این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از دستگیری متهم در بازجویی های فنی از وی به راز ۶فقره سرقت سیم های برق به طول ۲۰۶متر و یک فقره سرقت کابل های مخابراتی به طول ۶۴۰متر پی بردند.

 

 

 فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان این موضوع که سیم های برق و کابل های مخابراتی از اموال بیت المال بوده ، تاکید کرد : عموم مردم باید در حفظ و نگهداری آن برای رفاه حال دیگران با مسئولان همکاری لازم را داشته باشند.

 

 

سرهنگ جعفری از دستگیری یک سارق حرفه ای موتوسیکلت و کشف یک دستگاه خودروی مسروقه خبر داد و افزود : بهترین راه ارتباط شهروندان با پلیس شماره تماس ۱۱۰می باشدکه به صورت ۲۴ساعته در خدمت شهروندان می باشد.