باقری در جلسه سرشماری نفوس و مسکن نکا گفت : سرشماری نفوس و مسکن، کامل‌ترین و مؤثرترین شیوه جمع‌آوری اطلاعات برای برای برنامه‌ریزی کشور است و این اطلاعات در این سازمان محفوظ است.

سرشماری ارتباطی با پرداخت یارانه‌ها ندارد

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) مسئول روابط عمومی سرشماری نفوس و مسکن در جلسه ای با حضور فرماندار نکا و دهیاران بخش مرکزی و هزارجریب این شهرستان با تشریح چگونگی انجام سرشماری نفوس و مسکن سال جاری گفت: این سرشماری ربطی به یارانه ندارد و در این سرشماری تنها به موضوع جمعیت، سلامت، مسکن و شغل پرداخته شده است و با توجه به اینکه به درآمد خانوارها اشاره‌ای نشده است، لذا خانوارها اطلاعات کامل و واقعی خود را ارائه کنند.

 

مصطفی باقری افزود: سرشماری نفوس و مسکن، کامل‌ترین و مؤثرترین شیوه جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز برای برای برنامه‌ریزی کشور است و اطلاعاتی که در این طرح ملی توسط مأموران جمع‌آوری و توسط سازمان آمار به‌دست می‌آید در این سازمان محفوظ است.

 

به گزارش فارس, وی با اشاره به اینکه سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ در سال جاری، از تاریخ ۳ مهر ماه به صورت اینترنتی آغاز شده و این نوع ثبت نام تا ۲۴ مهر ماه ادامه دارد، گفت: خانوارها با مراجعه به این آدرس ( www.sarshomari95.ir) می‌توانند؛ اطلاعات خود را ثبت کرده و از این طریق و با انجام سرشماری به شیوه اینترنتی، به افزایش سرعت، دقت و کاهش هزینه‌‌های سرشماری کمک کنند.