دکتر یونسی با درخواست از مسئولان قوه‌قضائیه برای برخورد سریع با عاملان این جنایت تصریح کرد: این مهم حرف دل همه مردم است که در روند قانونی محاکمه و رسیدگی به پرونده قتل این بانوی میاندورودی تسریع لحاظ شود.

yonesi-54

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از فارس,  علی یونسی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری میاندورود با اشاره به وقوع اتفاق غم‎انگیز ربایش و قتل مرحوم خدیجه رمضانی مادر ۲۲ ساله میاندورودی به دست افراد بزهکار اظهار کرد: هرچند خبر قتل خواهری از سلاله پاکان احساسات همه را جریحه‏‌دار کرد اما اقدام قاطعانه دستگاه انتظامی میاندورود و استان مازندران در دستگیری سریع قاتلان این بانو، آن‌هم در شرایطی که سرنخ کافی وجود نداشت شایسته قدردانی است.

 

 

وی با اشاره به ورود مناسب و به موقع نیروی انتظامی و سپاه به مساله مفقودی و قتل این بانو افزود: تلاش همگانی برای حل این مساله و دستگیری افراد دخیل نشانه همت و همدلی مسئولان است که عاشقانه و شرافت‎مندانه به میدان آمده و امور را به خوبی پیش بردند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با درخواست از مسئولان قوه‌قضائیه برای برخورد سریع با عاملان این جنایت تصریح کرد: این مهم حرف دل همه مردم است که در روند قانونی محاکمه و رسیدگی به پرونده قتل این بانوی میاندورودی تسریع لحاظ شود.

 

این مسئول با هشدار به خانواده‎ها و بانوان نسبت به خطرهای سوار شدن بر اتومبیل‎های ناشناس و شخصی افزود: این حادثه در عمق احساس یک فاجعه تلخ بود که ضرورت دارد افراد از سوار شدن بر هر اتومبیل غریبه و ناشناس پرهیز کنند.

 

یونسی در پایان با تاکید بر ضرورت ساماندهی مسافربرهای شخصی موجود در مسیر ساری، میاندورود و نکا، گفت: اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‎ها و نیروی انتظامی استان به این ضرورت توجه کنند و تلاش ما برای نصب دوربین‎های مداربسته در کوتاه‎ترین زمان ممکن است تا در مجموعه این اقدامات هرکسی جرات نکند جلوی پای مسافران و بانوان ترمز کند.

 

حادثه تلخ ربایش و قتل مرحوم خدیجه رمضانی دارابی و معصومه فولادی در ماه‎های گذشته ضمن ایجاد نگرانی در بین مردم به ویژه بانوان شرق مازندران بار دیگر ضعف شدید و تاریخی در ساختار حمل و نقل عمومی مسافربری و پایش تصویری در شهرستان‎های ساری، میاندورود، نکا، بهشهر و گلوگاه را مشخص کرد و مردم خواهان رفع این کاستی‎ها توسط دستگاه‎های متولی و برخورد قاطعانه و سریع دستگاه قضایی عاملان این جنایات برای تکرار نشدن وقایع مشابه هستند.