با حکم محمد محمدپور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، اسماعیل هادی نژاد به عنوان سرپرست اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان بهشهر منصوب شد.

سرپرست اداره صنعت, معدن و تجارت بهشهر منصوب شد

 

به گزارش شرق پرس به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر؛ طی حکمی از سوی محمد محمدپور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، اسماعیل هادی نژاد به عنوان سرپرست اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان بهشهر منصوب شد.

 

 
در این حکم آمده است :

 

جناب آقای اسماعیل هادی نژاد

 

 
نظر به تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به سمت سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بهشهر منصوب می شوید تا با بهره گیری از منابع وامکانات نسبت به پیشبرد امورات محوله اهتمام و در انجام وظایف وتکالیف قانونی واجرای دستورالعملها وابلاغ های صادره اقدام لازم معمول نمایید.
 
 

امیداست در راستای تحقق اصول قانون مداری ، اعتدال گرایی ومنشور اخلاقی دولت تدبیر وامید وخدمت به بندگان خدا با اتکال به الطاف الهی ودرسایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) در انجام وظایف موفق وموید باشید.
 

 
اسماعیل هادی نژاد سرپرست جدید اداره صنعت،معدن،تجارت شهرستان بهشهر قبل از حضورش در این اداره در دفتر فرماندار این شهرستان معارفه شد و نیز از زحمات حسن ژولیده ریاست سابق این اداره تقدیر به عمل آمد.