عبوری گفت: هر انسان منصف و بصیری می پذیرد که شهرداری مرکز استان با مدیریت جهادی بود که در سخت ترین دوران اقتصادی پروژه های میلیاردی خود را پیش برد و اجازه نداد تا حتی یک روز هم این پروژه ها متوقف شوند.

obooriioboorii

شهرداری ساری با مدیریت جهادی پروژه های میلیاردی را به پیش برد

جز در سایه مدیریت جهادی تعریف ، پیگیری و به سرانجام رساندن همزمان دوازده obooriiپروژه عظیم امکان پذیر نیست .

.

 به گزارش  شرق پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری ساری مهدی عبوری در بازدید از کارگاه ساخت پل جزیره مصنوعی رود تجن ضمن اعلام مطلب فوق گفت : هر انسان منصف و بصیری می پذیرد که شهرداری مرکز استان با مدیریت جهادی بود که در سخت ترین دوران اقتصادی پروژه های میلیاردی خود را پیش برد و اجازه نداد تا حتی یک روز هم این پروژه ها متوقف شوند .

وی با اعلام اینکه شهرداری ساری در سال جاری یکصد و ده میلیارد تومان در بخش عمرانی و هفت میلیارد تومان در امور فرهنگی هزینه خواهد کرد افزود : ناگفته پیداست که در شهری مانند ساری این حجم بالای سرمایه نقش بی بدیل و روشنی در شکوفایی اقتصادی دارد . حال آنکه سهم آن در توسعه شهر و ارتقای سطح فرهنگ ساری هم در جای خود قابل تقدیر است .

شهردار ساری ایجاد بازار شغل و کاهش میزان بیکاری را یکی دیگر از دستاوردهای مدیریت جهادی دانست و تاکید کرد : اجرای دوازده پروژه بزرگ و دهها پروژه خرد بازار کار ایجاد می کند و میزان بالایی از بیکاران و بخصوص تحصیل کرده های بیکار را جذب خود می سازد و این همان اتفاق فرخنده ای است که در ساری افتاد. وی آنگاه اظهارات فرمانده نیروی انتظامی استان سردار جعفری نسب را درباره نقش شهرداری ساری در ایجاد امنیت اجتماعی و مقابله با فساد اخلاقی مورد توجه قرار داد و افزود : به گفته صاحب نظران پرکردن اوقات فراغت رابطه مستقیمی با کاهش مفاسد اخلاقی و اجتماعی دارد بنابراین برنامه هایی که شهرداری ساری در مناسبت های مختلف برگزار می کند و یا اماکنی مانند پارکها که احداث کرده است در همین پیوند بوده و با افتخار اعلام می کنیم نه تنها اوقات فراغت جوانان و خانواده ها را پرکردیم بلکه توانستیم با احداث پارک در هر محله ؛ محیط سالم و سازنده ای برای مردم ایجادنمائیم .