اسفندیار اسدی گفت: یکی از برنامه های مهمی که در دستور کار قرار دارد، اولویت بندی پروژه ها و تکمیل آن ها بر اساس اهمیت و تاثیر آن در روند فعالیت های شهر و رفاه و آسایش مردم است

 

asadi-shora

 رییس شورای اسلامی شهر بهشهر گفت : با اختصاص ۴۰ میلیارد اعتبار از محل پروژه های تملک استانی ، طرح های نیمه تمام بهشهر به بهره برداری خواهد رسید .

 

 

به گزارش شرق پرس, اسفندیار اسدی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : یکی از برنامه های مهمی که در دستور کار قرار دارد، اولویت بندی پروژه ها و تکمیل آن ها بر اساس اهمیت و تاثیر آن در روند فعالیت های شهر و رفاه و آسایش مردم است.

 

 

وی بیان کرد : تکمیل سوله ورزشی میدان قدس، ادامه بازگشایی خیابان سی متری آیت الله کوهستانی، ادامه بازگشایی مسیر دوچرخه سواری، ساخت بخش اداری و نصب ویندرو در کارخانه کمپوست ، آماده سازی بستر رودخانه ها و تکمیل پروژه کوهی خیل ، اتمام عملیات سوله آرامستان ، از جمله طرح های اولویت دار بهشهر است .

 

اسدی افزود :در سال ۹۳ و به دلیل ضرورت به وجود آمده ، احداث زیرگذر راه آهن و تملک زمین های اطراف آن با هزینه بیش از پنج میلیارد ریال آغاز و سبب شد اعتبار سایر طرح های عمرانی برای این پروژه واریز شود.

 

رییس شورای اسلامی شهر بهشهر با اشاره لزوم تغییر مسیر رودخانه فراش محله برای جلوگیری از تکرار وقوع سیل و بازگشایی مسیر جدید گفت : شهرداری و شورای اسلامی بهشهر خود را موظف به اجرای این طرح می داند اما تاکنون همه فعالیت های انجام شده بدون جذب اعتبارات استانی انجام شد .

 

وی افزود : به دلیل ساخت و سازهای بدون پروانه در حریم رودخانه که از گذشته به یادگاه مانده است، در زمان بارندگی خسارات زیادی به منازل اطراف رودخانه وارد می شود که شهرداری و شورای شهر بهشهر برای تغییر و بازگشایی مسیر رودخانه در فاز دوم بیش از هزار و ۵۰۰ متر مربع از خانه های مجاور رودخانه را با صرف هزینه ۲۵ میلیارد ریال تملک کرد .