سجادی فرماندار بهشهر با اشاره به در دست اقدام بودن طرح جامع گردشگری عباس آباد افزود : امیدواریم با عملیاتی شدن این طرح دربخش گردشگری بهشهر شاهد شکوفایی بیشترباشیم.

سجادی فرماندار بهشهر: گردشگری شرق مازندران با طرح جامع عباس آباد بهشهر شکوفا می شود

 

 

 

به گزارش شرق پرس سید خالق سجادی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر در سال جدید با تاکید بر نهایدنه وردن فرمایشات رهبری در شعار سال، افزود: عملی شدن اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از بسیاری مشکلات است.

 

 

سجادی فرماندار این شهرستان شرقی مازندران گفت: طرح جامع گردشگری عباس آباد در دست اقدام است که امیدواریم با عملیاتی شدن آن دربخش گردشگری شاهد شکوفایی بیشترباشیم.

 

 

وی اظهارداشت: اجرای طرح آسفالت جاده دریا، آسفالت جاده های روستایی، بیمارستان جایگزین و رفع مشکل آب آشامیدنی شهرستان از جمله مشکلاتی است که در سال جاری با قوت دنبال می شود.

 

 

فرماندار بهشهر همچنین با قدردانی از اعضای ستاد خدمات سفر و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران گفت: براساس اعلام این ستاد در طول نوروز امسال بیش از ۳۸ هزار نفر در اقامتگاه های مختلف این شهرستان شامل مدارس، هتل آپارتمان و کمپ های موقت و مهمانسرا ادارات اسکان شبانه داشته اند.

 

 

فرمانده نیروی انتظامی بهشهر نیز در سخنانی با تاکید بر حفظ امنیت در جامعه و همکاری دوطرفه نیروی انتظامی و مردم یادآور شد: هیچ سرمایه ای بدون وجود امنیت ایجاد نمی شود و همه ما باید در راستای توجه به امنیت در جامعه تلاش کنیم.

 

 

مرادی گفت: ایجاد امنیت پایدار از مسائل مهم است که در سال جاری با قوت دنبال می شود تا همگان با آرامش خاطر بیشتری در جامعه زندگی کنند.

 

 

وی با بیان اینکه در طول نوروز امسال حتی یک تصادف منجر به فوت در بهشهر نداشته ایم افزود: این مساله بیانگر توجه جدی به قوانین راهنمایی و رانندگی در سطح جامعه است.

 

 

به گزارش مهر, محمدولی مرادی گفت: عملیاتی شدن تصمیمات شورای ترافیک از مسائل مهم است که در سال جدید باید با قوت بیشتری در این راستا تلاش کنیم تمامیت ترافیک در تمام سطوح ایجاد شود.