حجت الاسلام سید عربعلی جباری، در جمع پیشکسوتان بسیج بخش یانه سر, بر استقرار پاسگاه انتظامی در بیشه بنه تاکید کرد

عربعلی جباری امام جمعه بهشهر: استقرار پاسگاه انتظامی در " بیشه بنه" یانه سر ضروری است

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) امام جمعه بهشهر بر ضرورت وجود پاسگاه انتظامی در منطقه بیشه بنه در بخش یانه سر تاکید کرد و گفت: دلایل نبود پاسگاه انتظامی در این منطقه از هزارجریب بهشهر قابل قبول نیست و وجود آن برای افزایش امنیت لازم است.

 

حجت الاسلام سید عربعلی جباری، در جمع پیشکسوتان بسیج بخش یانه سر بهشهر افزود: امروزه شاهد برقراری امنیت مناسبی در جای جای شهر و روستای این شهرستان ، استان و کشور هستیم اما برای ایجاد امنیت بیشتر و پایداری آن نیازمند استقرار پاسگاه در نقاط مختلف هستیم.

 

وی اظهار کرد: خدمات خوبی در بخش یانه سر و منطقه هزارجریب شهرستان بهشهر در مازندران انجام شده است که جای قدردانی دارد و به عنوان نمونه، گازرسانی به روستاها از خدمات ویژه به مردم این منطقه بوده است که در حال انجام است.

 

امام جمعه بهشهر ادامه داد: براساس برنامه ریزی انجام شده تا ۲سال آینده گازرسانی به منطقه یانه سر بهشهر به اتمام رسیده و شاهد تحولی مناسب در زیرساختها بوده و از برکات مختلف بهره مند می شویم.

 

جباری در ادامه با بزرگداشت هفته بسیج گفت: اسلام هراسی و اسلام ستیزی از برنامه های دشمن برای مایوس کردن مردم ما از نظام است که ولایتمداری ملت ما، مانع از این توطئه های دشمنان می شود.

وی افزود: بسیجیان ما همواره در پای ارزش های نظام و انقلاب ایستاده اند و با تقویت ایمان و باورها برای اقتداربیشتر نظام تلاش کنند.

 

 

 

 

ایرنا