خلیل انتظاری جانباز بهشهری مدافع حرم در این دیدار گفت: به مدت یک ماه و نیم به صورت داوطلبی در سوریه به مبارزه با تکفیری های داعش مشغول بودم که در عملیات آزاد سازی یکی از روستا های اطراف شهر حلب سوریه مجروح شدم.

 

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس سید خالق سجادی فرماندار شهرستان بهشهر بهمراه فرمانده سپاه شهرستان بهشهر با جانباز مدافع حرم سوریه دیدار کردند. در این ملاقات از خلیل انتظاری یکی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) که در نبرد با تروریست های تکفیری در کشور سوریه به درجه جانبازی نائل شد دیدار بعمل آمد.

 

این جانباز مدافع حرم گفت : بعد از شنیدن خبر هتک حرمت ها و احتمال حمله نیروهای تکفیری به حرم حضرت زینب(س) من هم برای مقاومت راهی سوریه شدم.

 

انتظاری در پاسخ به مدت حضور و طریقه مجروحیتش عنوان داشت : به مدت یک ماه و نیم به صورت داوطلبی در سوریه به مبارزه با تکفیری های داعش مشغول بودم که در عملیات آزاد سازی یکی از روستا های اطراف شهر حلب سوریه در تله انفجاری تکفیری ها از ناحیه چشم راست مجروح شدم و بینایی کامل از این چشم را از دست دادم.

وی افزود: «این راه را برای اهل بیت(ع) و دین‌مان انتخاب کردم. روزی هم که شروع کردم به اسم اهل بیت(ع) آغاز کردم.  اگر لازم باشد چشم دیگر خود را هم برای اهل بیت (ع) هدیه خواهم کرد.

 

وی تصریح کرد : هدف از رفتن من پیرو عوامل مقام معظم رهبری ولایت فقیه بود و امید وارم هر شیعه ای برای کمک به شیعه دیگر در هر کجای این زمین خاکی بتواند به ندای مظلومان با توصیه رهبری لبیک گفته و به یاریشان بشتابد.

 

فرماندار شهرستان بهشهر ، سید خالق سجادی در ملاقات با جانباز مدافع حرم ضمن تقدیر از ایثارگری سرباز ولایت و فداکاری خانواده‌ انتظاری افزود: تفکر امام راحل(ره) در خصوص صدور انقلاب اسلامی در حال شکل‌گیری نهایی است و مدافعان حرم در حال حاضر وظیفه این امر خطیر را بر عهده دارند.

 

وی با تاکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب افزود : امروز مهمترین مساله ی دنیای اسلام، وحدت است و با وجود همه توطئه ها، آینده امت اسلامی در پرتو «وحدت، آگاهی و بیداری اسلامی»، درخشان و نوید بخش خواهد بود.

 

سجادی تصریح کرد : مسئله اسلام دعوت به وحدت است. این جزو اولین اقدامات پیامبر اکرم(ص) بوده است. اصل توحید هم دلالت بر وحدت دارد و هم بر یکتاپرستی. به همین دلیل است که قرآن غیرمسلمانان را نیز به توحید دعوت کرده است .ایجاد اختلاف میان مسلمانان، محور اساسی ترفندهای استکبار است.

 

 

خبرنگار : محمد رضا ضابط