بهروان در واکنش به بی اخلاقی ها درباره مرگ مهرداد اولادی گفت: اين كه عده اندكي ممكن است در هر شرايطي مرزهاي اخلاقي را پشت سر بگذارند ، موضوع عجيبي نيست ولي انتظار از بقيه مردم و فعالان شبكه هاي مجازي اين است كه در انتشار تصاوير و پخش شايعات با اين افراد همدست نشوند.

بهروان:فعالان فضای مجازی و شبکه های اجتماعی درباره مرگ مهرداد اولادی, اخلاقی برخورد کنند

 

 

به گزارش شرق پرس غلامرضا بهروان در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: مرگ مرحوم اولادی برای خانواده این مرحوم و جامعه ورزشی کشور بویژه مازندران به اندازه کافی شوک ایجاد کرده است و بعضی رفتارها و گفتارها در فضای مجازی به دور از حس همدردی با خانواده داغدار این عزیز از دست رفته است.

 

وی افزود : خواهش من و دیگر خادمان جامعه ورزشی از مردم و هواداران فوتبال این است که بیش از این در شبکه های اجتماعی در خصوص علت و زوایای مرگ مرحوم اولادی واکاوی نکنند و سماجت به خرج ندهند.

 

وی ادامه داد : متاسفانه از زمان مرگ مرحوم اولادی تا پس از خاکسپاری ، بعضی عکس هایی که در فضای مجازی مخابره شده مانند عکس های مقابل بیمارستان شهدای تجریش تهران ، جسد کالبد شکافی شده مرحوم و تصاویر لحظه تدفین اصلا خوب و اخلاقی نبوده است.

 

بهروان گفت : مخابره چنین عکس هایی به همراه پرداختن بیش از اندازه به این موضوع و پخش شایعه های بی اساس و گمانه زنی های به دور از واقعیت هیچ گونه همخوانی با روحیه ایرانی و حس همدردی با خانواده داغدار مرحوم اولادی ندارد .

 

وی گفت : این که عده اندکی ممکن است در هر شرایطی مرزهای اخلاقی را پشت سر بگذارند ، موضوع عجیبی نیست ولی انتظار از بقیه مردم و فعالان شبکه های مجازی این است که در انتشار تصاویر و پخش شایعات با این افراد همدست نشوند.

 

رئیس هیات فوتبال مازندران همچنین از حضور پرشور مردم و ورزشکاران مازندران و هواداران مرحوم اولادی در آئین وداع با این ورزشکار قدردانی کرد و افزود : تشییع جنازه پرشکوه ، دسته روی هایی که پیش از تشییع جنازه در قائمشهر برگزار شد و اجرای خودجوش پویش ‘ نه به سلفی ‘ در مراسم تشییع جنازه و پس از آن نشان داد که قاطبه مردم ما به چارچوب های اخلاقی پایبند هستند.

 

بهروان گفت : حضور بیش از ۳۰ هزار نفری مردم قدرشناس استان و هواداران و فوتبال دوستان در مراسم تشییع جنازه مرحوم اولادی کم سابقه و نشان دهنده حق شناسی مردم استان از افتخارآفرینانشان هستند.

 

پیکر مرحوم مرحوم اولادی پیش از ظهر پنجشنبه پس از تشییع باشکوه در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر به زادگاهش روستای ‘قادیکلا ‘ منتقل و در آستانه سرمحله داخیل این روستا به خاک سپرده شد.

 

مهرداد اولادی که متولد سال ۱۳۶۴ قائمشهر بود ، بر اساس اعلام مسئولان بیمارستان شهدای تجریش روز سه شنبه گذشته بر اثر ایست قلبی درگذشت .