برخی راننده کامیون‎ها و وانت‎بارهای محور نکا به میاندورود و ساری یا برعکس برای فرار از کنترل قانونی پلیس راه از جاده ای خاکی و بین مزارع به موازات محور اصلی استفاده می کنند که این محور در منطقه ای وارد بخش مسکونی می‏‎شود.

neysaaaan25

 

 

 

به گزارش شرق پرس سالانه تعداد زیادی تصادف در محورهای شریانی کشور اتفاق می افتد که سهم عمده ای از دلایل وقوع این حوادث مربوط به رعایت نکردن استانداردهای سلامت خودرو یا بارگیری صحیح است.

 

اما اخیرا برخی راننده کامیون‎ها و وانت‎بارهای محور نکا به میاندورود و ساری یا برعکس برای فرار از کنترل قانونی پلیس راه از جاده ای خاکی و بین مزارع به موازات محور اصلی استفاده می کنند که این محور در منطقه ای وارد بخش مسکونی می‏‎شود.

 

پلیس راه ساری میاندورود نکا واقع در شرق میاندورود یکی از مبادی کنترل و نظارت بر حمل ونقل جاده ای در شرق مازندران است در چند سال گذشته از مکان قدیمی آن واقع در روبروی مجتمع گلسار ساری به جایگاه فعلی نقل مکان کرده است اما همزمان با جانمایی آن یک مسیر فرعی بین مزارع نیز توسط رانندگان متخلف مورد استفاده قرار گرفته است.

 

رانندگانی که افزایش بار، نقص فنی خودور یا محموله با ارتفاع بیش از مجاز دارند در حالی سخت طرفدار این جاده خاکی شده اند که تردد این کامیون‎ها موجب تخریب جاده فوق حتی در بخش مسکونی آن و زحمت فراوان برای اهالی شده ‎است، اما این ترددها با وجود نامناسب بودن جاده و برخوردهای جریمه‎ای پلیس‎ راهنمایی و رانندگی همچنان ادامه دارد, تا با اقدامی زیربنایی موانع اصولی در این مسیر ایجاد شود که خیر و صلاح جامعه نیز در این است.

 

تلاش‎های شبانه روزی عوامل پلیس راه و همه مجموعه نیروی انتظامی با هدف بسته شدن راه بی قانونی در حوزه های مختلف جامعه است و جای دارد که شرایط سوء استفاده قانون گریزان از میان برداشته شود.

 

 

 

 

 

تابناک