ضرب و شتم یکی از مراجعه کنندگان در شهرداری ساری موضوعی که پیامک آن به شبکه سوم سیما ارسال و در یکی از برنامه های آن خوانده و کلیپ بریده شده آن برنامه تلویزیونی در شبکه‎های مجازی شهر ساری دست به دست شد

ماجرای ضرب و شتم ارباب رجوع شهرداری ساری چه بود؟

 

به گزارش شرق مازندران به نقل از تابناک, در روزهای گذشته اخباری از ضرب و شتم یکی از مراجعه کنندگان به شهرداری ساری توسط مسئول حراست و آنهم در مقابل دیدگان شهردار این شهر منتشر شده بود، موضوعی که پیامک آن به شبکه سوم سیما ارسال و در یکی از برنامه های آن خوانده و کلیپ بریده شده آن برنامه تلویزیونی در شبکه‎های مجازی شهر ساری دست به دست شد، اما ماجرای این پیامک و اصل درگیری چه بود؟
شنیده شده در سال گذشته یارانه قابل توجه رانندگان ناوگان اتوبوس رانی شهری از جانب دولت قطع شده و با پرداخت نشدن آن به رانندگان تعداد ۵۰ نفر از رانندگان اتوبوس واحد در ساری رسما از شهرداری شکایت کردند.
نقل کرده اند نماینده این افراد که معتقد بود مسئولان شهرداری پول یارانه پرداختی آنان را خورده، با پیگیری امور سعی در احقاق حقوق پرداخت نشده خود و همکاران خود می کرد.
وی در این راه ملاقات‎هایی هم با مسئولان شهری داشت اما در روز حادثه وقتی به اتاق شهردار ساری مراجعه کرده و باز هم مطالبه خود را مطرح کرد کار به حراست ارجاع و در برخورد معترض با حراست شهرداری طرفین کنترل اعصاب خود را از دست داده و با توجه به زمینه قبلی احتمال درگیری و از طرفی شانتاژ عده ای دیگر …. کار به یقه گیری و بد وبیراه گویی کشید.
شهرداری ساری مدعیست که دولت یارانه پرداختی سالهای گذشته را از سال ۱۳۹۴ قطع کرده و حتی شنیده شده ۴۷ نفر از مجموع ۵۰ امضا کننده شکایت گروهی علیه شهرداری با این مجموعه کنار آمده و شکایت خود را پس گرفته اند اما کسی که نماینده این معترضان بود همچنان بر اعتراض خود پایبند است.
گفته شده این موضوع به برکناری تعدادی از مدیران میانی در روزهای گذشته و تداوم برکناری در روزهای آینده نیز مرتبط است.

اکنون برخی معتقد به ضرب و شتم این مراجعه کننده توسط مسئول حراست و در طرف مقابل نیز مسئولان شهرداری هرگونه درگیری یکطرفه و حتی اصل درگیری فیزیکی شدید را رد کرده اند، موضوعی که به دستگاه قضایی نیز کشیده شده و برخی گفته ها از ارجاع پرونده به کلانتری مرتبط در ساری و پیگیری آن حکایت دارد.