سرهنگ هادی نصیری با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر چند گام جلوتر از ترفندها و شگردهای قاچاقچیان به همه روش‎های آنان اشراف کامل دارد، اظهار کرد: با بررسی مقدماتی از این خودرو پراید 39 کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش کشف شد.

nasiri- entezami-miandorod8

به گزارش شرق پرس, هادی نصیری روز جمعه در گفت‌وگو با فارس در شهرستان میاندورود با اشاره به رصد دقیق اقدامات گروه‎های قاچاق مواد مخدر از کشف و دستگیری یک باند قاچاق حشیش در میاندورود خبر داد و افزود: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر عبور یک خودرو حامل مواد مخدر از این شهرستان یگان‎های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان میاندورود بلافاصله خودرو فوق را شناسایی و پس از انجام مقدمات پلیسی توقیف کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر چند گام جلوتر از ترفندها و شگردهای قاچاقچیان به همه روش‎های آنان اشراف کامل دارد، اظهار کرد: با بررسی مقدماتی از این خودرو پراید ۳۹ کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش کشف شد.

 

این مسئول با اشاره به اقدامات پلیسی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران و شهرستان سوادکوه شمالی گفت: چهار نفر شامل دو زن و دو مرد در این ماجرا دستگیر شدند و به همراه خودرو و مواد مکشوفه تحویل مقامات قضایی شد.