همزمان با اربعین و سالگرد تدفین شهدای گمنام در نکا, مراسم رسمی استقبال از خانواده شهید علی‌نقی روحی که بواسطه آزمایش دی ان ای شناسایی شده بود در شرق مازندران برگزار شد.

مراسم استقبال از خانواده شهیدگمنام شناسایی شده در نکا برگزار شد

 

 

 

به گزارش شرق پرس  مراسم استقبال از خانواده شهید سرافراز علی‌نقی روحی از شهدای گمنام شناسایی شده مازندران در مزار شهدای گمنام نکا برگزار شد.

 

 

فرماندار شهرستان نکا در این مراسم اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند به‌گونه‌ای که آسایش و امنیت امروز را مدیون خون شهدا هستیم.

 

 

جعفر احمدی گفت: امروز تکریم شهدا و خانواده‌های آنان وظیفه همه ما بوده و باید از آنان درس شجاعت و صبوری بیاموزیم.

 

 

وی افزود: شهادت مرگ در راه ارزش‌ها بوده و اکنون حفظ این ارزش‌ها وظیفه همگان بوده تا ادامه‌دهنده راه راستین شهدا باشیم.

 

 

احمدی بیان داشت: چهار سال قبل این شهید بزرگوار در شهرستان نکا روی دستان گرم مردم تشییع و در مزار شهدای خوشنام تدفین شد.

 

 

فرماندار نکا تصریح کرد: چند روز گذشته به‌محض اطلاع‌رسانی از هویت این شهید، آنچه شایسته این شهید بزرگوار بود، انجام شد و امروز نیز همان مردم، با شور حسینی(ع) خود استقبال خوبی از خانواده این شهید والامقام به جای آوردند.

 

 

وی گفت: امروز اگر جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول را می‌زند به‌برکت خون شهدا بوده که امیدواریم ادامه دهنده واقعی راه شهدا باشیم.

 

 

احمدی افزود: یکی از دستاوردهای این انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت بوده که شهدای ما به‌راستی این مفهوم را در جامعه ما معنا کردند و باید وصیت‌نامه شهدا را مطالعه کنیم و با پیروی از ولایت فقیه نگذاریم دشمنان به نظام و آرمان شهدا آسیبی برسانند.

 

 

به گزارش تسنیم فرماندار نکا در پایان تصریح کرد: اگر همه ملت با هم وحدت داشته باشند در آینده نزدیک شاهد توسعه و پیشرفت کشور در تمام صحنه‌ها خواهیم بود.