مردم و مسئولین بهمراه خانواده های شهدا گلوگاه, گلزار شهدا این شهرستان را بمناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر غبار روبی و عطرافشانی کردند.

 

 

 

به گزارش شرق پرس روز پنج شنبه بمناسبت گرامی داشت سوم خرداد و فتح خرمشهر و تجدید میثاق با امام راحل (ره) و رهبری و ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان ۸ سال دفاع مقدس مراسم غبار روبی و عطر افشانی در گلزار شهداء شهرستان گلوگاه ( سفید چاه ) برگزار شد.
 
 
 
در مراسم که با حضور مسئولین و دانش آموزان و جمعی از مردم شهرستان برگزار شد امام جمعه گلوگاه طی سخنانی با گرامی داشت یاد شهدا, در وصف دلاوری و رشادتهای شهداء و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس  سخنانی را ایراد فرمودند.
 
 
 
اضافه می شود  در این مراسم  دکتر میر احمدی امام جمعه، جناب آقای تباکی معاون فرماندار، تقی زاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، پدر شهیدان حجازی (۳شهید) ،جناب سرهنگ حسنی فرمانده محترم سپاه، دارابی ریاست محترم اداره ورزش و جوانان، جناب آقای وطن پور ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاداسلامی و هیات ورزش های همگانی شهرستان گلوگاه و خواجوی دبیر ورزش های همگانی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین و خانواده های محترم شهداء در گلزار سفید چاه شرکت داشتند.
 
 
 
 
sefid chah-shohada1df
 
 
sefid chah-shohada1
 
 
sefid chah-shohada1fg
 
sefid chah-shohada1fgfg
 
 
sefid chah-shohada1asd
 
 
sefid chah-shohada1c  
 
 
sefid chah-shohada1fgf
 
 
sefid chah-shohada1fgfd
 
 
 
sefid chah-shohada1jkjk
 
 
sefid chah-shohada1ku
 
sefid chah-shohada1sdss
 
 
 
 
sefid chah-shohada1sdswd
 
 
sefid chah-shohada1sds
 
   sefid chah-shohada1wde