معاون بهداشتی مرکز بهداشتی درمانی میاندورود گفت: پروژه مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی میاندورود توسط خیر مصطفی آشوری در حال احداث است که در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

 

bedashti-pezeshi5

معاون بهداشتی مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی میاندورود گفت: پروژه مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی میاندرود توسط خیر مصطفی آشوری در حال احداث است که در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید

 

 

به گزارش شرق پرس، سیما صیامی در بازید از پروژه افتتاحی مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی میاندورود برای ایام الله دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی میاندورود توسط خیر مصطفی آشوری در حال احداث است که در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

وی از ساخت آزمایشگاه مرجع در مجاورت مرکز بهداشتی درمانی خبر داد و افزود: این ازمایشگاه به عنوان یک آزمایشگاه رفرانس است که در سال اینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

معاون بهداشتی مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی میاندورود ادامه داد: میاندرود تا قبل از سال ۹۲ از شبکه بهداشت و درمان برخوردار نبوده و متصل به مرکز استان بوده است که از سال گذشته از شهرستان ساری جدا شده است.

 

 

صیامی افزود: در حال حاضر میاندورود دارای ۷ مرکز بهداشتی درمانی و یک پایگاه بهداشتی است.

 

 

وی  اظهار داشت: با بهره برداری مرکز درمان بستر ۱۰ تختخوابی سورک، بخش رادیولوژی این بخش راه اندازی خواهد شد.

 

 

معاون بهداشتی مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی میاندورود ادامه داد: مرکز هاری سورک نیز در آینده راه اندازی خواهد شد.

 

 

صیامی یاداور شد: شهر سورک و شهرستان میاندورود با جمعیت ۵۷ هزار و ۶۰۷ نفری و روستاهای اطراف خود ارایه خدمت می کند.

 

 

وی یادآور شد: تاکنون برای پروژه مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی میاندرود توسط این خیر یک میلیارد تومان هزینه شده است./ایسنا