آمار بالای تردد خودروها به این منطقه نشان می دهد ، میانکاله ، منطقه ای بسیار مهم و مورد توجه طبیعت گردان است که می توان با فراهم کردن امکانات مناسب ، تعداد بیشتری از دوستداران طبیعت گردی را با جذابیت های این تالاب بین المللی آشنا کرد .

بازدید مسافران نوروزی از میانکاله محیط زیست بهشهر

 

به گزارش شرق پرس  رییس اداره محیط زیست بهشهر گفت:درب ورودی منطقه حفاظت شده میانکاله بهشهر در ایام تعطیلات نوروزی به روی مسافران باز است .

 

 

 

 

زمان رضا احمدی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : مسافران علاقمند به حضور در این زیست بوم ارزشمند در مکان های پیش بینی شده و به دور از زون حیات وحش حضور یافته و از مواهب این منطقه کم نظیر و زیبا استفاده می کنند .

 

وی بیان کرد : آمار بالای تردد خودروها به این منطقه نشان می دهد ، میانکاله ، منطقه ای بسیار مهم و مورد توجه طبیعت گردان است که می توان با فراهم کردن امکانات مناسب ، تعداد بیشتری از دوستداران طبیعت گردی را با جذابیت های این تالاب بین المللی آشنا کرد .

 

رییس اداره محیط زیست بهشهر افزود : در حال حاضر شرایطی برای ساماندهی خودروهای شخصی فراهم نیست اما بر اساس برنامه های پیش بینی شده ، سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند با خریداری خودروهای مخصوص جابه جایی مسافران در مناطقی مانند میانکاله و راه اندازی تورهای طبیعت گردی ، زمینه های جلوگیری از ورود خودروهای شخصی به این منطقه را فراهم کنند .

 

احمدی ادامه داد : در صورت اجرای این طرح ، صاحبان خودروها ، ماشین های خود را در ابتدای میانکاله پارک کرده و با سوار شدن به ماشین های مخصوص طبیعت گردی ، در مناطق گوناگون میانکاله حضور خواهند یافت .

 

رییس اداره محیط زیست بهشهر گفت : در حال حاضر ساماندهی مسافران توسط شرکت های تعاونی طبیعت گردی بومی انجام می شود و علاقمندی فراوان آن ها به حراست و حفاظت از میانکاله موجب رشد کیفیت خدمات ارائه شده در این ایام است .