عطا بویه بر لزوم راه اندازی مسیر مسافربری بهشهر به نکا تاکید کرد و گفت: مردم بهشهر همه روزه سفرهای زیادی را به شهر نکا انجام می‌دهند اما نبود خط مسافربری مستقیم به این شهر موجب روی آوردن بهشهری‌ها به استفاده از مسافربرهای شخصی شده است.

mosafer bar5

 

 

به گزارش شرق پرس سرهنگ عطا بویه در جمع خبرنگاران شرق مازندران بر لزوم جمع آوری مسافربران شخصی از خیابان‌های بهشهر تاکید کرد و گفت: متاسفانه این مسافربرها بدون داشتن شرایط لازم اقدام به جابجایی مسافران می‌کنند که ساماندهی این خودروها ضروری است.

 

 

 

رئیس راهنمایی و رانندگی بهشهر، بر لزوم راه اندازی مسیر مسافربری بهشهر به نکا تاکید کرد و گفت: مردم بهشهر همه روزه سفرهای زیادی را به شهر نکا انجام می‌دهند اما نبود خط مسافربری مستقیم به این شهر موجب روی آوردن بهشهری‌ها به استفاده از مسافربرهای شخصی شده است.

 

 

بویه در ادامه اظهار داشت: متاسفانه ۸۰ درصد مردم بهشهر در هنگام عبور از خیابان‌های اصلی بهشهر، تمایلی به استفاده از پل عابر پیاده ندارند.

 

 

وی افزود: در بهشهر، ۳ پل برای عبور پیاده روها از عرض خیابان نصب شده اما به دلایل مختلف این پل‌ها مورد توجه و استفاده مردم قرار نگرفته است.

 

وی یادآور شد: یکی از دلایل استفاده نکردن مردم بهشهر از پل عابر پیاده، وجود بریدگی پیرامون این پل‌ها بوده که موجب می‌شود، عابرین پیاده رنج عبور از پله‌ها را به خود نداده و از زیر پل عبور کنند.

 

رئیس راهنمایی و رانندگی بهشهر، افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده، دلیل ۵۰ درصد ترافیک خیابان‌های پیرامون این پل‌های هوایی ناشی از عبور پیاده روها از زیر پل‌های عابر پیاده است.

 

بویه ادامه داد: ساختار نامناسب خیابان‌های بهشهر و استفاده نادرست از پل‌های عابر پیاده، موجب بی اثر شدن آموزش‌های ترافیکی به کودکان و خردسالان برای لزوم استفاده از این پل‌های هوایی می‌شود.

 

وی, از اجرای طرح برخورد با وسایل کشاورزی کندرو در خیابان‌های بهشهر ابراز رضایت کرد و گفت: متاسفانه بسیاری از این وسایل کشاورزی، مدارک و علائم هشدار دهنده لازم را ندارند که بایداز تردد آن‌ها در خیابان‌ها جلوگیری کرد.

 

 

 

تسنیم