جعفر احمدی در جمع پرسنل نیروی انتظامی در نکا با بیان اینکه دولت و مسئولان از فعالیت‌های پلیس حمایت می‌کنند، یادآور شد: مردم به‌عنوان سرمایه اجتماعی کشور، می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل‌وفصل کنند و لذا باید مشارکت مردم در کنار پلیس وجود داشته باشد تا امنیت و اقتدار نظام، افزایش یابد.

niro-entezamiii5 

 

 

به گزارش شرق پرس جعفر احمدی ظهر شنبه در جمع نیروهای انتظامی و نظامی شهرستان نکا با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تبریک این مناسبت، اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی، هفته مناسبی برای تجلیل از خدمتگزاران نظم و امنیت در جامعه است که با تمام وجود، برای ایجاد امنیت در شهرستان تلاش دارند و تکریم از آنان وظیفه همه ما است.

 

 

 

وی با بیان اینکه پاسداری از ارزش‌های اسلامی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است، افزود: دستاوردهای نیروی انتظامی در روند جامعه‌محوری و خدمت‌رسانی به مردم، افزایش رضایت و احساس امنیت در آحاد جامعه را رقم زده است.

 

 

فرماندار نکا گفت: دشمن از پیشرفت‌های نظام و اقتدار آن، نگران و وحشت‌زده بوده،  لذا در تلاش است تا از هر فرصت استفاده کند تا به نهاد قوت انقلاب، ضربه بزند که تاکنون با ولایت‌مداری مردم و مسئولان و همچنین پای کار بودن نیروهای نظامی و انتظامی، در همه مراحل با شکست مواجه شده است.

 

 

احمدی ادامه داد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، نیروی انتظامی با سه اصل عزت، قدرت و رحمت در جامعه حضور و تبلور یافته و مردم نیز باید با همراهی و همکاری همه‌جانبه، پلیس را تقویت کنند و پلیس نیز پناهگاه مردم بوده و با مجرمان مقتدرانه و سرسختانه برخورد کند تا مردم در امنیت زندگی کنند.

 

 

وی با اعلام اینکه برخورد با افراد و مجموعه‌هایی که دستاوردهای نظام را خدشه‌دار می‌کنند بر عهده نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: ارتقای فرهنگ عمومی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و انسجام در جامعه مبتنی بر همکاری مردم و پلیس است و لذا باید با افزایش این همکاری‌ها، ضریب ایمنی و امنیت در جامعه را افزایش داد.

 

 

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا با بیان اینکه دولت و مسئولان از فعالیت‌های پلیس حمایت می‌کنند، یادآور شد: مردم به‌عنوان سرمایه اجتماعی کشور، می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل‌وفصل کنند و لذا باید مشارکت مردم در کنار پلیس وجود داشته باشد تا امنیت و اقتدار نظام، افزایش یابد و در همین راستا، همکاری مردم در امنیت پایدار، اصل ضروری است.

 

 

احمدی ادامه داد: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا این نیرو با افزایش آگاهی، خدمات و تلاش خود را در زمینه‌های مختلف در جامعه مطرح و ضمن حفظ استقلال، و کم کردن فاصله با مردم، کاهش جرائم و متلاشی کردن باندهای بزرگ و کوچک بزهکاری در جامعه، در راستای ایجاد امنیت تلاش کند.

 

 

وی گفت: اقتدار و امنیت امروز شهرستان در گرو تلاش‌های سربازان ولایت در نیروی انتظامی و امنیتی است و همچنین امنیت و آرامش امروز ما مدیون رزمندگان و شهدای دیروز بوده و باید بدانیم که اگر امنیت نباشد، عدالت نیست و امنیت از برترین الطاف الهی است که با وجود نیروی نظامی و انتظامی شامل حال ما شده که باید در استمرار آن همت بیشتری انجام شود.

 

 

فرماندار نکا با تسلیت فاجعه دردناک و هولناک زائران در منا و جان باختن تعدادی از زائران ایرانی در این مراسم اظهار کرد: فاجعه منا و کشته‌شدن مسلمانان بی‌گناه در این حادثه، نشان از بی‌تدبیری عربستان و آل‌سعود در مدیریت مراسم معنوی حج است.

 

 

احمدی با تبریک دهه ولایت و امامت به شکرانه تکمیل دین، گفت: امیدواریم ادامه‌دهنده راستین امامت و ولایت بوده و با جان دل سپردن به فرامین رهبری در خط سرخ شهادت و  ولایت‌مداری در جامعه تلاش بیشتری انجام دهیم و برای بالندگی ایران اسلامی تلاش کنیم.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در شرق مازندران گفت: تلاش نیروی انتظامی در تولید امنیت، فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی جامعه در قبال حاکمیت قانون و صیانت از ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای اجتماعی است که با تمام توان در این راستا وارد شده‌ایم و با تلاش همه‌جانبه برای ایجاد امنیت و پاسداری از ارزش‌های این نظام تلاش می‌کنیم.

 

 

حسن فلاح، افزود: ایجاد نظم و امنیت در جامعه از وظایف مهمی است که بر عهده نیروی انتظامی قرار داده شده است و در شهرستان نکا نیز با تمام توان در این راستا وارد شده‌ و با همکاری همه پرسنل نیروی انتظامی در کاهش جرائم سال جاری موفق بودند و توفیق در کشف جرائم و… با همراهی مردم و اعتماد مردم به پلیس فراهم شده است.

 

 

به گزارش فارس، ۱۴ مأمور انتظامی شهرستان نکا، در دفاع از کیان اسلامی و در انجام مأموریت‌های مختلف محوله، به شهادت رسیدند.