سرپرست شبکه بهداشت و درمان گلوگاه گفت: دکتر جان بابایی به همراه معاونین خود در گلوگاه حضور پیدا کرده و در خصوص ساخت کلینیک تخصصی این شهر قول مساعد دادند

 hadinajafi

 

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس روز چهارشنبه نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت به همت شبکه بهداشت و درمان گلوگاه در کانون شهید کلبادی نژاد این شهر افتتاح شد.

 

 

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گلوگاه در حاشیه این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با حضور رئیس آموزش و پرورش گلوگاه و همراهی بازدید کنندگان افتتاح شد.

 

 

دکتر هادی نجفی تیرتاشی افزود: نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت از سی ام اردیبهشت کار خود را آغاز کرد و تا نهم خرداد ماه دایر خواهد بود و علاقمندان می توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

 

 

وی ادامه داد: در مازندران چهار شهرستان برای برپایی این نمایشگاه انتخاب شدند که گلوگاه نیز جزء این شهرستانها بوده است.

 

 

نجفی به بیان اهداف این نمایشگاه پرداخت و گفت: با توجه به اینکه جمعیت کشور روز به روز به سمت سالمندی و پیری می رود این نمایشگاهها در راستای هدف جوان کردن جمعیت و باروری سالم پیش می رود و در این راه همه مسولان باید کمک کنند که جمعیت شهرستان را به سمت جوان کردن پیش ببریم.

 

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گلوگاه اظهار داشت: در غرفه های تشکیل شده در این نمایشگاه تابلو، بروشور و کتابچه هایی با موضوعاتی همچون آمادگی برای ازدواج، ازدواج، تندرستی خانواده، بارداری و فرزند آوری، زایمان و مراقبت های پس از آن ،فرزند پروری، مدیریت منابع خانواده ،مدیریت استرس و بحران ،شیوه زندگی، اختلال ناباروری ، ناسازگاری و مدیریت آن ارائه شده است.

 

 

وی در خاتمه گفتگو از حضور دکتر جان بابایی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گلوگاه خبرداد و گفت: دکتر جان بابایی به همراه معاونین خود در گلوگاه حضور پیدا کرده و در خصوص ساخت کلینیک تخصصی این شهر قول مساعد دادند که این ساختمان را در حدود ۵۰۰ متر مربع فضا ایجادکنند و عملیات اجرایی آن را از صفر تا صد تقبل نمایند.

 

 

دکتر نجفی تاکید کرد:در ادامه قول های دکتر جان بابایی برای گلوگاه در اختیار گذاشتن یک دستگاه دیالیز به ازای هر ۶ بیمار دیالیزی و نیز یک دستگاه آمبولانس و ساخت مرکز بهداشتی درمانی نیالا قابل ذکر است که امیدواریم هر چه زودتر قول های خوشنود کننده دکتر به ثمر بنشیند.

 گزارش از سکینه نوری