در پایان پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر در سال 93، محمدحسن ستونه به عنوان رئیس جدید تامین اجتماعی، علی خدمتگذار به عنوان مدیر جدید بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد و محمدعلی کلایی به عنوان رئیس جدید شعبه بانک مسکن بهشهر معرفی شدند.

نورزاد: یادواره 800شهید بهشهر همزمان با چهلمین روز درگذشت آیت الله جباری برگزار می شود

فرماندار شهرستان بهشهر از برگزاری هشتمین یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید این شهرستان همزمان با چهلمین روز درگذشت آیت‌الله سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

به گزارش شرق پرس، محمدتقی نورزاد ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای ادارای سال ۹۳ در بهشهر که در جوار مزار شهدای گمنام و امام جمعه فقید بهشهر برگزار شد، با اشاره به مناسبت‌های مهم پیش رو، گفت: هفته دفاع مقدس یادبود مقاومت، ایثار و پیروزی مردان دلیر ایران است که دشمن را به ناامیدی کشاندند و بر همه مسئولان دستگاه‌ها فرض است که برای گرامیداشت این روز توجه ویژه داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه کشور مقتدر ایران اسلامی حتی به اعتراف مستکبران جهانی، بسیار بلندآوازه و مستحکم است، افزود: باید با همکاری یکدیگر جوانان را نسبت به دستاوردهای انقلاب آگاه کنیم، ما تمام قدرت و عزت و دست‌آوردهای نظام را مدیون اسلام، ولایت، مقاومت، خون شهدا و علمای گرانقدر هستیم.

 

فرماندار بهشهر در ادامه، از برگزاری هشتمین یادواره سرداران و ۸۰۰ شهرستان بهشهر همزمان با اربعین آیت‌الله جباری(ره) در ۱۰ مهر خبر داد و خاطرنشان کرد: همه ما دلتنگ پدری دلسوز و عالمی وارسته هستیم که به همه ادارات نگاه ویژه و یکسان داشت و مسئولان را مورد لطف خود قرار می‌داد.

 

نوزاد بیان داشت: امام جمعه فقید بهشهر باوجود کسالتی که داشتند همیشه راس ساعت در جلسات و برنامه‌ها حاضر می‌شدند که این ویژگی آیت‌الله جباری را باید الگوی خود قرار دهیم.

 

نماینده دولت در بهشهر حرکت در مسیر فرمایشات رهبری، حضور در سنگر تبلیغ و تبیین، و استقامت در صحنه‌های مختلف انقلاب را از خدمات امام جمعه فقید بهشهر عنوان و تاکید کرد: مردم و مسئولان مازندران و گلستان و کسانی که از نزدیک با ایشان آشنا بودند این ویژگی‌های بی‌نظیر آیت‌الله جباری(ره) را درک کردند.

 

در ادامه، رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر از آغاز طرح ملی سرشماری کشاورزی در این شهرستان همزمان با سایر شهرستان‌های مازندران خبر داد.

 

غلامرضا قنبری با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی و توجیهی طرح ملی سرشماری کشاورزی با حضور ۲۵ نفر در حال برگزاری است، اظهار داشت: این کلاس‌ها به مدت هفت روز برای آمادگی هر چه بیشتر نیروهای شرکت‌کننده در طرح سرشماری ملی کشاورزی بوده که زیر نظر کارشناسان امر دوره‌های ویژه را می‌گذرانند.

 

وی تصریح کرد: طرح سرشماری کشاورزی هر ۱۰ سال یکبار در سطح کشور صورت می‌گیرد و این طرح در شهرستان بهشهر نیز از ۵ مهر تا ۱۸ آبان انجام می‌شود.

 

به گزارش فارس, در پایان پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر در سال ۹۳، محمدحسن ستونه به عنوان رئیس جدید تامین اجتماعی، علی خدمتگذار به عنوان مدیر جدید بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد و محمدعلی کلایی به عنوان رئیس جدید شعبه بانک مسکن بهشهر معرفی شدند.