سخنگوی شورای اطلاع‌رسانی مازندران در خصوص نخستین همایش مازندرانی های مقیم تهران گفت: در این نشست شخصیت‌های برجسته ملی مازندرانی نیز حضور خواهند یافت و استاندار مازندران, مسئولان استانی و نخبگان هم شرکت خواهند داشت.

hamayesh-mazandaran

 

 

به گزارش شرق پرس سخنگوی شورای اطلاع‌رسانی مازندران گفت: نخستین نشست مازندرانی‌های مقیم پایتخت در تهران با حضور سران قوای مقننه و قضاییه برگزار می‌شود.

 

 

احمد مظفری در گفت و‌گو با  تسنیم در ساری، اظهار داشت: نخستین نشست مازندرانی‌های مقیم پایتخت با حضور شخصیت‌های ملی برجسته و مسئولان استانی در تهران برگزار می‌شود.

 

وی افزود: این همایش با هدف تقویت همدلی و همزبانی مردم و مسئولان، بهره‌گیری از نقطه نظرات مدیران ملی در مرکز و استفاده از تجارب آنان برای توسعه استان برگزار می‌شود.

 

مظفری با بیان اینکه در این نشست شخصیت‌های برجسته ملی مازندرانی نیز حضور خواهند یافت، تصریح کرد: این مراسم با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران و مسئولان استانی برپا می‌شود.

 

سخنگوی شورای اطلاع‌رسانی مازندران گفت: هفته گذشته نیز به ابتکار استاندار مازندران برای استفاده از نظرات و ایده‌های استانداران ادوار مازندران، تعداد ۱۲ نفر از استانداران پیشین مازندران در ساری گردهم آمده بودند.

 

وی با بیان اینکه نشست هم اندیشی مازنی‌های مقیم پایتخت روز سه شنبه یکم اردیبهشت ماه در ساختمان کتابخانه ملی تهران برگزار می‌شود، گفت: زمان برگزاری این نشست از ساعت ۱۷ تا ۲۰ منعقد شده است.

 

مازندران دارای سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.