در این همایش بانوان گلوگاهی مسیر میدان 22 بهمن تا گلزار شهدای گمنام بهشت رضا را پیاده طی نمودند و با حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام والای شهداء، با آنان در پیمودن راه پر افتخاراشان تجدید پیمان نمودند .

 

 

 

به گزارش شرق پرس همایش پیاده روی  بانوان بمناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه (س)  و روز  زن  با همت اداره ورزش و جوانان ، هیات ورزش های همگانی ، امور بانوان فرمانداری گلوگاه  در روز چهار شنبه برگزار شد.

 

 

 در این همایش بانوان گلوگاهی مسیر میدان ۲۲ بهمن تا گلزار شهدای گمنام بهشت رضا را پیاده طی نمودند و با حضور در گلزار شهداءپس از قرائت فاتحه ادای احترام به مقام والای شهداء، با آنان در پیمودن راه پر افتخاراشان تجدید پیمان نمودند .

 

 

آقای وطن پور رئیس هیات ورزش همگانی  شهرستان گلوگاه ضمن تبریک بمناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهراء(س) روز ز ن و مقام مادر و همچنین تولد حضرت امام خمینی ره به نکاتی چند از فضایل آن حضرت اشاره داشتند و سپس مادران و بانوان شرکت کننده در این همایش پیاده روی را دعوت به الگو برداری  از این بانوی اسلام نموده اند و نقش زنان و مادران  را در  فراهم نمودن فضای شادی و نشاط در سطح جامعه و خانواده بی بدیل دانستند.

 

 

در ادامه ایشان هدف از برگزاری این همایش پیاده روی  را در میان بانوان توسعه سلامت جامعه و خانواده و…  و تجلیلی از مقام  زن و مادر در روز ولادت حضرت فاطمه زهراء و تجدید عهد و پیمان با آرمانهای بلند شهداء و ترویج فرهنگ ورزش همگانی خصوصا در بین بانوان شهرستان عنوان داشتند .

 

 

در پایان این مراسم که در هوای مطبوع و طبیعت دلپذیر این نقطه از گلوگاه برگزار شد به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهداء گردید.

 

 piade14

 

piaderavi

 

piaderavi5

 

piaderavi11

 

piaderavi6

 

piaderavi7

 

piade16

 

1piade5

 

piaderavi8

 

piaderavi99

 

piaderavi44