حجت الاسلام میراحمدی در یادواره جانباختگان دکل بند گلوگاه گفت: هنوز مسئولان کار مهمی برای دکل‌بندان این شهرستان انجام ندادند، این مجاهدان سازندگی نه در طول دکل‌بندی و نه در زندگی خود بعضاً از هیچ امتیازی برخوردار نیستند، اگر چه آنها در سال گذشته مشمول الطاف مسئولان شدند، اما کافی و وافی نبود.

هنوز مسئولان کار مهمی برای مجاهدان سازندگی گلوگاه انجام ندادند

 

 

 

به گزارش شرق پرس حجت‌الاسلام سیدابراهیم میراحمدی شامگاه پنج‌شنبه در ششمین یادواره ۱۴۰ جان‌باخته گلوگاهی که با حضور خانواده‌های دکل‌بند در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از عوامل موفقیت در جامعه وحدت است، اگر این شاخصه بین مردم و مسئولان باشد مشکلات حل می‌شود، زیرا وحدت مایه نعمت، آرامش و پیشرفت جامعه است.

 

وی با بیان اینکه اختلاف جامعه را فشل و باعث جدایی مسئولان و تقسیم‌بندی نیروها می‌شود، افزود: وحدت فقط به اسلام ارتباطی ندارد، امروز دلیل این‌همه تسلط دشمنان بر کشورهای مسلمان وحدت است، اما ما با یکدیگر مشکل داریم و چه درسی برای ما از دشمن، بالاتر از وحدت است.

 

امام جمعه گلوگاه گفت: اکنون دشمنان اسلام جیب عربستان، بحرین، قطر و کشورهای اسلامی را خالی می‌کنند؛ هم نفت آنها را می‌‌گیرند و هم به آنها اسلحه می‌فروشند، از آن طرف نیز کشورهای اروپایی اشتغال‌زایی خوبی دارند اما این کشورها وابسته‌اند، لذا علت پیشرفت دشمنان فقط وحدت آنهاست که به جان کشورهای مسلمان افتادند.

 

میراحمدی با بیان اینکه دشمن در بحث مذاکرات هسته‌ای نیز به‎همین صورت و حرف همه آنها یکی بود، بیان کرد: دشمنان در این مذاکرات، به‌حدی با یکدیگر هماهنگ بودند که می‌توانیم از آنها درس وحدت بگیریم.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی گلوگاه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تنها راه رشد گلوگاه وحدت است و این‌ شهر مردمانی با فرهنگ و با ضریب هوشی بالا داریم اما رشد اقتصادی آن کم است، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات بزرگ این شهرستان ساماندهی نشدن و به‌دست نیامدن حقوق دکل‌بندان گلوگاهی است.

 

امام جمعه گلوگاه تصریح کرد: هنوز مسئولان کار مهمی برای دکل‌بندان این شهرستان انجام ندادند، این مجاهدان سازندگی نه در طول دکل‌بندی و نه در زندگی خود بعضاً از هیچ امتیازی برخوردار نیستند، اگر چه آنها در سال گذشته مشمول الطاف مسئولان شدند، اما کافی و وافی نبود.

 

وی در پایان گفت: ریل‌گذاری‌ها و برنامه‎ریزی‌های خوبی برای حل مشکلات دکل‌بندان انجام شده است که باید پیگیری شود تا نتیجه آن سرازیر شدن امکانات برای این قشر زحمت‌کش باشد.

 

 

 

 

 

فارس