عضو شورای شهر بهشهر گفت: اگر چه همه امکانات لازم برای ورزش بانوان بهشهری در این پارک فراهم نشده است, اما فعالیت این پارک مورد رضایت و اقبال بانوان بهشهری قرار گرفت که امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم زیرساخت‌های اصلی و اولیه ورزش همگانی را در اختیار بانوان قرار دهیم.

 

park-banvan9

به گزارش شرق پرس رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بهشهر از تجهیز پارک بانوان شرق مازندران در بهشهر خبر داد.

 

 

اویس موسی زاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت : زنان حدود نیمی از جمعیت شهر را تشکیل می‌دهند اما تا سال گذشته این قشر عظیم و تاثیرگذار، از داشتن یک مکان مناسب که بتوانند در آن جا به آسانی ورزش کنند، محروم بودند.

 

وی افزود: اگر چه همه امکانات لازم برای ورزش بانوان بهشهری در این پارک فراهم نشده است, اما فعالیت این پارک مورد رضایت و اقبال بانوان بهشهری قرار گرفت که امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم زیرساخت‌های اصلی و اولیه ورزش همگانی را در اختیار بانوان قرار دهیم.

 

عضو شورای شهر بهشهر گفت: از جمله نکات قاب توجه و تامل در اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر، صرف حداقل هزینه از محل اعتبارات شهرداری است.

 

موسی زاده افزود: نگاهی کوتاه و گذرا به بودجه مراسم‌های فرهنگی شورای اسلامی و شهرداری این ادعا را ثابت می‌کند اما لازم است فکری برای حل این معضل کرده و با تخصیص اعتبارات مناسب، راه را برای توسعه فعالیت‌هایی که ثمره آن افزایش روحیه نشاط و شادابی در بین مردم و به خصوص نسل جوان بهشهر است هموار کرد.

 

وی به برنامه شورای شهر و شهرداری بهشهر به حمایت از تیم‌های ورزشی این شهر اشاره کرد و گفت: علاوه بر حمایت مادی شورای شهر از تیم‌ها، رشته‌ها و ورزشکاران بهشهری، کمیسیون فرهنگی نگاه ویژه‌ای به ورزش همگانی داشته و به بهانه‌های مختلف این برنامه ها را اجرا می‌کند.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بهشهر، بر لزوم توجه بیشتر به احداث نمادهای مرتبط با فرهنگ و هویت مردم این شهر در خیابان‌های بهشهر اشاره کرد و گفت: با بهره گرفتن از توان و ظرفیت هنرمندان بهشهری و ساخت نمادهای جدید، این مشکل در حال برطرف شدن است.

تسنیم