پایگاه امداد و نجات جاده ای نکا با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور در محل شهرک صنعتی این شهرستان به بهره برداری رسید.

پایگاه امداد و نجات جاده ای نکا به بهره برداری رسید

 

 

به گزارش شرق پرس سید امیرمحسن ضیایی در آئین افتتاح پایگاه امداد جاده‌ای شهرستان نکا اظهار داشت: در نوروز امسال ۲۵ هزار امدادگر در سراسر کشور آماده خدمات‌رسانی به گردشگران هستند.

 

 

وی از استقرار هزار و ۲۰۰ پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: ظرفیت اسکان در پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر کشور در ایام نوروز، یک‌صد هزار نفر است.

 

 

رئیس جمعت هلال احمر کشور گفت: یک‌هزار و ۵۵۰ پزشک و پرستار در پایگاه‌های مختلف هلال احمر در سطح کشور، خدمات درمانی مورد نیاز را به مسافران ارائه می‌کنند.

 

 

ضیایی با بیان اینکه ۲۰ هزار نفر از اعضای جوان جمعیت هلال‌احمر، برای ارائه خدمات لازم و راهنمایی مسافران نوروزی در آماده‌باش کامل هستند، تصریح کرد: آموزش به مخاطبان و داوطلبان سنین خردسال باید به‌طور جدی در دستور کار اعضای هلال‌احمر قرار گیرد.

 

 

مهدی ولی‌پور مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران افزود: ۳۰ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در استان به مسافران نوروزی در استان مازندران خدمات سفر ارائه می‌کنند.

 

 

به گزارش تسنیم وی افزود: پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهرستان نکا با مساحت ۲۴۰ مترمربع و اعتبار پنج میلیارد ریال افتتاح و به‌بهره‌برداری رسید.