این منبع مطلع گفت: پرونده قتل خدیجه رمضانی بانوی میاندورودی پس از طی مراحل قانونی و قضایی به مرحله اجرا رسیده است و یک نفر در این ماجرا سحرگاه دوشنبه اعدام خواهد شد.

edammmm9087

 

 

به گزارش شرق پرس بر اساس اخبار موثق از منابع مطلع، حکم قضایی قاتل خدیجه رمضانی قاتل بانوی میاندورودی دوشنبه هفته آینده ساعت ۷ صبح در میاندورود اجرایی خواهد شد.

 

 

این مقام مسئول افزوده است: پرونده پس از طی مراحل قانونی و قضایی به مرحله اجرا رسیده است و یک نفر در این ماجرا به مجازات اعدام و بقیه افراد دخیل به حبس محکوم شده‎اند.

 

سلمان رمضانی همسر بانوی مقتول چند روز گذشته از منتظر ماندن اجرای این حکم به دلیل عدم توان پرداخت مبلغ ۸۲ میلیون تومان اختلاف دیه مرد و زن توسط وی خبر داده بود و از رایزنی مقامات قضایی استان با دادستانی کل کشور و ستاد دیه مرکز برای پرداخت این مبلغ خبر داده بود.

 

وی امروز در گفتگو با تابناک از مرتفع شدن این مشکل در تهران و مرکز استان خبر داد و افزود: برخلاف شایعاتی که مطرح شده بود هیچ برنامه و حتی فکری برای گذشت یا عفو نداریم و عمق فاجعه موجب شده است تا هیچ درخواستی هم توان و یارای مطرح شدن از جانب کسی نداشته باشد.

 

واقعه تلخ قتل در شرایطی فجیع مرحوم خدیجه رمضانی بانوی جوان اهل روستای دارابکلا در میاندورود، اردیبهشت سال جاری اتفاق افتاد و طی آن مادر نوزاد دو ماهه ای به نام باران در راه کلینیک دندانپزشکی ساری توسط چند مرد جوان ربوده و بنا به دلایلی مانند سرقت طلا با ضربات مشت و در نهایت اصابت تبر در جنگل نکا به قتل رسید.

 

جسد مقتول پس از بیش از دو هفته در حالی پیدا شد که تقریبا چیزی از آن به دلیل هجوم حیوانات وحشی جنگلی باقی نمانده بود و یک جمجمه و چند استخوان کوچک با حضور باشکوه مردم منطقه و شهرستان‎های اطراف تدفین شد.

 

این ماجرا موجی از تاسف و نگرانی را در بین مردم شرق مازندران خصوصا بانوان ایجاد کرده بود که در نهایت با ورود دستگاه قضایی، نیروهای اطلاعات و نیروی انتظامی منجر به کشف معمای قتل و دستگیری چند نفر شد تا مردم در مناسبت‎های مختلف از مسئولان قدردانی کنند.

 

 

 

 

تابناک