نورزاد گفت : رفع مهم ترین گره ترافیکی منطقه ، کاهش سوانح ، تسهیل در حرکت خودروها و کمک به تسریع در ترانزیت کالا از بندرامیرآباد ، بخشی از فواید و اثرات مثبت بهره برداری از این طرح عمرانی است.

pol42

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیران استانی و شهرستانی، پل رو گذر کمربندی بهشهر که برای ساخت آن بیش از یکصد میلیارد ریال هزینه شد به بهره برداری رسید .

.

.
به گزارش شرق پرس, فرماندار بهشهر در مراسم بهره برداری از این طرح عمرانی گفت : ساخت این پل از سال ۹۰ آغاز شد و به رغم کمبود بودجه با تلاش مسوولان استانی و شهرستانی از امروز مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

محمدتقی نورزاد  بیان کرد : علاوه بر این طرح ، بهشهر در هفته دولت ، شاهد بهره برداری از ۳۰ طرح کوچک و بزرگ شهرستانی است که برای ساخت و تکمیل این طرح ها بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه اختصاص یافت .

وی اظهار کرد : بهشهر دارای مشکلات فراوانی در زمینه برخورداری از راه های شهری و روستایی است که لازم است با تخصیص اعتبار لازم این مشکلات برطرف و زمینه بهره مندی بیشتر از خدمات دولت فراهم شود .

فرماندار بهشهر افزود : فعالیت مداوم بندر امیرآباد بهشهر و عبور و مرور متعدد کامیون های ترانزیتی ، موجب تخریب وسیع جاده های شهرستان شده که احداث طرح های زیربنایی مانند تقاطع های غیر همسطح می تواند از نابودی این زیرساخت ها جلوگیری کند.

نورزاد ادامه داد : رفع مهم ترین گره ترافیکی منطقه ، کاهش سوانح ، تسهیل در حرکت خودروها و کمک به تسریع در ترانزیت کالا از بندرامیرآباد ، بخشی از فواید و اثرات مثبت بهره برداری از این طرح عمرانی است.

به گزارش ایرنا, نورزاد در پایان اظهار داشت: این پل با بیش از ۲۰ هزار متر معکب بتون ریزی ، ۶۱ پایه و با طول ۱۶۸ متر و عرض ۲۳ متر ، دومین پل روگذر شهرستان است که می تواند نقش بسیاری موثری در رفع مشکلات ترافیکی منطقه ایفا کند.