رئیس پلیس امنیت عمومی مازندران به‌همراه خبرنگاران و عکاسان خبری در محل شکسته شدن شیشه‌های اماکن تجاری ساری حاضر شد و گفت: شکسته شدن شیشه با سلاح سرد انجام شده است.

 

 

به گزارش شرق پرس هفته اخیر در مرکز مازندران شاهد شکسته شدن شیشه‌ سکوریت‌های اماکن تجاری بودیم که با انتشار فیلم‌های تهدیدآمیز از سوی اراذل و اوباش در شبکه‌های مجازی رعب و وحشت را دل مردم ایجاد کرد.

 

 

این حادثه در حالی صورت گرفت که در سطح شهر ساری گفت‌وشنودهایی مبنی بر شنیده شدن صدای تیر مطرح شد.

 

 

فرماندهی انتظامی مازندران در مصاحبه اخیر خود در جمع خبرنگاران از دستگیری اراذل و اوباش سخن گفت و فضای استان را امن عنوان و اعلام کرد: شکسته شدن شیشه سکوریت اماکن تجاری ربطی به اراذل و اوباش ندارد و به‌زودی عاملان این هرج و مرج در مرکز مازندران شناسایی می‌شوند.

 

 

سردار مسعود جعفری‌نسب، تیراندازی در مرکز مازندران را شایعات مردمی دانست و گفت: از سلاح گرم هیچ شلیکی صورت نگرفته است.

 

 

عصر دوشنبه هم رئیس پلیس امنیت عمومی مازندران به‌همراه خبرنگاران و عکاسان خبری در محل شکسته شدن شیشه‌های اماکن تجاری حاضر شد و با اعلام اینکه شکسته شدن شیشه توسط دو جوان ۱۸ و ۲۲ ساله که اصالت مازندرانی ندارند و غیربومی هستند انجام شد، گفت: شکسته شدن شیشه با سلاح سرد انجام شده است.

 

 

حسن تقوی با بیان اینکه با استفاده از دوربین‌های مدار بسته نصب‌شده در اماکن تجاری و معابر توانستیم عاملان تخریب شیشه مغازه‌ها را شناسایی کنیم، افزود: تاکنون ۱۶ فقره شیشه سکوریت فروشگاه و مغازه در شهر ساری مورد اصابت تیرکمان ساچمه‌ای دو جوان مردم‌آزار قرار گرفت.

 

 

وی با اشاره به اینکه شلیک از سلاح گرم یا تفنگ شکاری در شکسته شدن شیشه مغازه‌های شهر ساری صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: از طریق دوربین‌های مخفی در معابر و اماکن تجاری مشکوک به شلیک از سوی دو خودروی سواری ‌بودیم که با بررسی‌های پلیس موتور سه چرخ باری که ضایعات جمع‌آوری می‌کرد از سوی پلیس مضنون قرار گرفت و بعد از جمع‌آوری تعدادی از این وسایل نقلیه باری متخلف، شکسته شدن شیشه مغازه‌ها شناسایی شدند.

 

 

رئیس پلیس امنیت عمومی مازندران گفت: اگر جلوی این بی‌نظمی افراد خاطی گرفته نشود شهر دچار هرج و مرج شده و مردم احساس ناامنی می‌کنند.

 

 

به گزارش فارس، عاملان شکستن شیشه مغازه‌ها و فروشگاه‌ها در ساری برای بازسازی صحنه جرم به محل جرم آورده شدند و در معرض دید عموم قرار گرفتند.

 

تصاویر در ادامه:

 

 

دستگیری عاملان شکستن شیشه های واحدهای تجاری در ساری+ تصاویر

 

 

دستگیری عاملان شکستن شیشه های واحدهای تجاری در ساری+ تصاویر

 

دستگیری عاملان شکستن شیشه های واحدهای تجاری در ساری+ تصاویر

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس