پیکر مرحوم آیت‌الله سیدحسن شجاعی‌کیاسری نماینده اسبق مردم ساری در 4 دوره مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه بر روی دستان مردم قدرشناس شهرستان ساری و شهرهای اطراف استان مازندران در مرکز شهر ساری تشییع شد.

 

 

پیکر مرحوم آیت‌الله سیدحسن شجاعی‌کیاسری نماینده اسبق مردم ساری در ۴ دوره مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه بر روی دستان مردم قدرشناس شهرستان ساری و شهرهای اطراف استان مازندران در مرکز شهر ساری تشییع شد.

 

 

به گزارش شرق پرس, پیکر مرحوم شجاعی از مقابل مسجد جامع شهر ساری به سمت میدان شهدای این شهر با حضور پرشور مردم، مسئولان، جامعه روحانیت، آیات عظام استان و خانواده و همشهریان آن مرحوم تشییع  و جهت خاکسپاری به زادگاهش در شهر کیاسر شهرستان ساری عزیمت یافت.

 

 tashi-shojaee2

 

به مناسبت فوت این نماینده فقید رؤسای ۳ قوه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران، مجمع نمایندگان استان، جامعه روحانیت استان مازندران، بیت‌ آیت‌الله نظری، بیت آیت‌الله زمانی و جمعی از روحانیت استان در پیام‌های جداگانه‌ای فوت این عالم ربانی را به مردم زماندران و خانواده این مرحوم تسلیت گفتند.

 

 

tashi-shojaee1

 

 

مراسم سومین روز درگذشت مرحوم شجاعی کیاسری ساعت ۱۰ صبح دوشنبه در حسینیه عاشقان کربلا شهر ساری نیز برگزار خواهد شد.

 

 

از سوی سیدرمضان شجاعی و محمد دامادی نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز مجلس ختمی در روز پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع شهر ساری برگزار می‌شود.

 

 

به گزارش تسنیم, مرحوم شجاعی ۲ روز پیش بر اثر تحمل بیماری شدید در یکی از بیمارستان‌‌های تهران درگذشت.