شمشیربند با بیان اینکه ساختن در شهر ساری باید تداوم داشته باشد، افزود: چهار موزه در پارک ولایت ساری در حال ساخت است که افتتاح می‌شود.

چهار موزه در ساری در حال ساخت است

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) علیجان شمشیربند رئیس شورای شهر ساری در نخستین جلسه ستاد تسهیل سفر این شهرستان، اظهار کرد: هر چقدر هم که در مسئله اسکان، هتل‌ها و رستوران‌ها سرمایه‌گذاری شود باید برای ساختن شهری زیبا هم هزینه کرد.

 

وی با بیان اینکه داشتن شهری زیبا فقط با شهرداری و شورا امکان‌پذیر نیست، افزود: همه دستگاه‌ها باید در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند. 

 

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در شهر ساری اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: پیگیری‌های جدی در سه سال اخیر در ارتباط با گردشگری جنگلی انجام شده و یک‌هزار و ۲۶۰ هکتار از منطقه سیکوه‌تپه به شهرداری ساری تحویل داده شد. 

 

این مسؤول با بیان اینکه ساختن باید تداوم داشته باشد، تصریح کرد: چهار موزه در پارک ولایت ساری در حال ساخت است که افتتاح می‌شود. 

 

شمشیربند به پارک‌های ایجاد شده در شهرستان ساری اشاره کرد و ادامه داد: پارک بانوان یکی از بهترین پارک‌های کشور است که فاز اول آن در هفت هکتار زمین در حال ساخت است. 

   
وی بیان کرد: پارک مادر، اتحاد و پارک‌های محلی از مواردی است که می‌تواند  گردشگران را جذب کند.