اصغر کارگر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: درسال تحصیلی جدید 16 هزار و 910 دانش آموز در 816 کلاس در 99 آموزشگاه ابتدایی،40 آموزشگاه متوسطه اول و 41 دبیرستان و هنرستان مشغول تحصیل می شوند.

 

کارگر: نکا 1700 کلاس اولی دارد

مدیر آموزش و پرورش نکا با اشاره به رشد روزافزون دانش علمی در مدارس شهرستان، گفت: هزار و ۷۸۶ دانش آموز کلاس اول نکا امسال راهی مدارس می شوند.

 

 

به گزارش شرق پرس, اصغر کارگر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: درسال تحصیلی جدید ۱۶ هزار و ۹۱۰ دانش آموز در ۸۱۶ کلاس در ۹۹ آموزشگاه ابتدایی،۴۰  آموزشگاه متوسطه اول و ۴۱ دبیرستان و هنرستان مشغول تحصیل می شوند.

 

 

وی افزود: هزار و ۷۸۶ دانش آموز کلاس اولی این در سال تحصیلی جدید وارد فضای آموزشی می شوند.

 

 

کارگر گفت: ۵۷ دانش آموزاین شهرستان در کنکور سراسری توانستند رتبه های زیرهزار را کسب کنند که این نشان دهنده توجه و پیگیری های خانواده ها و تلاش معلمان و مشاوره های شورای اتاق فکر آموزش و پرورش بوده است.

 

 

وی، قبولی در رشته انسانی و ریاضی شهرستان را بالاتر از میانگین استانی بیان کرد و گفت: در دانشگاه  فرهنگیان نیز بیش از دو برابر ظرفیت قبولی داشتیم.

 

 

مدیر آموزش و پرورش نکا گفت: آموزش و پرورش زمانی می تواند در انجام رسالت خود موفق باشد که خانواده ها به این نظام  آموزشی اعتماد داشته و در رسیدن به هدف این نظام  فرهنگی را با صداقت  یاری رسانند.

 

 

کارگر در مورد ساماندهی سرویس مدارس گفت: سرویس‌های مدارس تابع مقررات شرکت‌هایی بوده که با آنها قرارداد می بنند وباید به گونه ای برنامه ریزی شوند تا خانواده ها در این حوزه هیچ دغدغه ای نداشته باشند.

 

 

وی با اشاره به اینکه ۱۰ درصد دانش آموزان  شهرستان نکا در مدارس غیر دولتی مشغول تحصیل هستند، افزود: شهریه مدارس غیردولتی متغیر بوده و مدارس بر اساس شهریه ای که اداره کل تصویب کرد، موظف به دریافت آن هستند.

 

 

کارگر گفت: سال گذشته دو میلیارد تومان از طریق اولیای دانش آموزان به  آموزش و پروش کمک شد.

 

 

وی بیان کرد: از ۹۹ مدرسه، ۲۵۰ کلاس درس هوشمندسازی شد و امیدواریم ۱۰۰ درصد مدارس خاص هوشمند سازی شوند.

 

 

مدیر آموزش و پرورش نکا افزود: همه در نظام  آموزش و پرورش سرباز هستیم و باید تلاش و  اعتمادسازی مناسب وضع موجود را به وضع مطلوب درآوریم.