احمدی با اشاره به اینکه بعد از این مباحث، جلسه شورا به ‌کشمکش کشیده شد، تصریح‌ کرد: این جلسه بی‌نتیجه ماند و انتخاب رئیس شورا شهر ساری به جلسه ساعت 14 فردا چهارشنبه 12 شهریور موکول شد.

 

shora sari2

عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه ادعای انحصاری شدن شورا، ادعای پوچی است، گفت: جلسه انتخاب رئیس شورای شهر ساری به فردا (چهارشنبه) موکول شد.

 

 

به گزارش شرق پرس, سید مهدی احمدی در گفت‌وگو با فارس درباره انتخاب رئیس شورای شهر ساری، اظهار داشت: جلسه انتخاب رئیس شورای شهر ساری از ساعت ۱۴ امروز با حضور نماینده فرماندار آغاز شد و آقایان سید محمد جعفری و سید مسعود مدینه، کاندیدای ریاست بودند.

 

وی ادامه داد: در این نشست مدینه انصراف خود را از اعلام کاندیداتوری برای ریاست، اعلام کرد و عده‌ای اقلیت که احتمال می‌دادند جعفری به عنوان رئیس انتخاب شود، به پیش‌داوری و قضاوت عجولانه پرداخته و ادعای پوچ انحصاری شدن شورا و شهردارستیزی شورا را مطرح کردند.

 

این عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه بعد از این مباحث، جلسه شورا به ‌کشمکش کشیده شد، تصریح‌ کرد: این جلسه بی‌نتیجه ماند و انتخاب رئیس شورا به جلسه ساعت ۱۴ فردا چهارشنبه ۱۲ شهریور موکول شد.

وی با بیان اینکه من از کسانی هستم که از شهردار ساری حمایت می‌کنم و به عنوان حامی شهردار، اعلام می‌کنم که ادعای این عده اقلیت، پوچ و بی‌اساس است، یادآور شد: هنوز شورا رئیس خود را نشناخته که بخواهد نسبت به شهردار ساری اعلام موضع کند.

 

احمدی با اشاره به اینکه شهردار، خط قرمز شوراست، خاطرنشان‌ کرد: همه اعضای شورا از شهردار ساری حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به مطرح شدن شهردارستیزی اعضای شورا در برخی رسانه‌ها افزود: این ادعا بی‌اساس است.