سیزدهمین یادواره 9 تن از شهدای روستای کمیشان از توابع شهرستان نکا با حضور مسئولین شهرستانی و مردم ولایتمدار منطقه برگزار شد.

 

 yadvaree-shahid

سیزدهمین یادواره ۹ تن از شهدای روستای کمیشان از توابع شهرستان نکا با حضور مسئولین شهرستانی و مردم ولایتمدار منطقه برگزار شد.

 

 

 

 

به گزارش شرق پرس امام جمعه نکا شامگاه چهارشنبه در سیزدهمین یادواره ۹ تن از شهدای روستای کمیشان نکاتصریح کرد: شهدا آیه‌های مقدس این انقلاب هستند که شهدا و رشادت‌های آنان همواره باید در جامعه زنده باشد.

 

 

حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی با اشاره به اینکه الگوی فعالیت بسیج نیز الگوگیری از فرهنگ شهدا و حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب است، بیان کرد: باید در جهت نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه و گسترش آن در جهان تلاش همه‌جانبه صورت گیرد.

 

 

وی افزود: برپایی این آیین‌ها علاوه بر زنده نگه ‌داشتن یاد و خاطره شهدا، سبب ترویج آرمان‌های آنان در بین نسل جدید می‌شود که باید این فرهنگ بسیج و شهادت در جامعه همه‌گیر شده و بدین وسیله ارزش‌های انقلاب در جامعه گسترش یابد.

 

 

احمدعلی مقیمی نیز در این مراسم گفت: با تشکیل بسیج به دستور امام راحل، دستور همه‌جانبه در خدمت این انقلاب، رهبری و ارزش‌های نظام بوده است و آرمان‌های بسیج باید به ‌درستی در جامعه‌ فرهنگ‌سازی شود.

 

 

وی افزود: بیداری اسلامی امروز جهان، مرهون تلاش‌های مختلف بسیج در سنگرهای متفاوت است و امروز با گسترش تفکر بسیج در دنیا، گروه‌های تروریستی به تنگنا رسیده و به زانو درآمده‌اند.

 

 

به گزارش فارس, نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از گسترش فرهنگ بسیج و ولایت‌مداری هراس دارد و لذا باید تلاش شود تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

 

 

 نماینده شهرستانهای شرقی مازندران با بیان اینکه ما در جنگ نابرابر و زمانی که با قدرت ایمان و در سایه اتحاد و حول محور ولایت فقیه در مقابل دشمنان ایستادگی کردیم به خوداتکایی رسیدیم، بیان کرد: ما در این دوران ولایت‌مداری و بصیرت خود را به نمایش گذاشتیم و برگزاری این یادواره‌ها نیز در جهت تداوم و بقای انقلاب بسیار موثر است.