معاون امور عمرانی استانداری مازندران صبح یکشنبه در جمع مسئولان شهرستان بهشهر، با اشاره به به وجود سه هزار پروژه نیمه کاره بیان داشت: تکمیل این طرح ها سبب شکوفایی و توسعه امور می شود.

 

طرح نیمه تمام بهشهر

معاون امور عمرانی استانداری مازندران شمار پروژه های نیمه تمام استان را سه هزار پروژه بیان کرد.

 

 

 

به گزارش شرق پرس، علی نبیان صبح یکشنبه در جمع مسئولان شهرستان بهشهر، با اشاره به به وجود سه هزار پروژه نیمه کاره بیان داشت: تکمیل این طرح ها سبب شکوفایی و توسعه امور می شود.

 

وی سد سرشاخه گیر رودخانه بهشهر را از جمله طرح های نیمه تمام بیان کرد و گفت: امیدواریم با تامین اعتبارات این طرح تا دهه فجر بهره برداری رسد و مشکلات مردم منطقه رفع شود.

 

وی با تاکید بر افزایش فضای سبز منطقه، کاشت درخت و ایجاد پارکها را از جمله راهکارهای برای توسعه فضای سبز بیان کرد و گفت: توسعه فضای سبز از نیازهای ضروری مردم استان است.

 

نبیان، همچنین به بارندگی باران در سالجاری اشاره کرد و گفت: باید با لایروبی رودخانه ها، آزادسازی حریم و تخلیه نخاله از وقوع سیل جلوگیری کنیم.

 

معاون امور عمرانی استانداری مازندران، همچنین بر لزوم رفع نواقص ورودی شهرهای مازندران تاکید کرد و گفت : بسیاری از این ورودی ها در مازندران دارای اشکال فراوانی است که رفع کامل آن باید در دستور کار مسوولان شهرستانی قرار بگیرد./مهر