در پیام مشترک استاندار مازندران و نماینده ولی فقیه استان آمده است: در يوم‌الله دوازدهم فروردين 1358 با حضور آگاهانه و هوشمندانه ملت ايران در پاي صندوق‌هاي رأي نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را، دگر باره، نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلّی ساخت.

 

12 farvardin

به گزارش شرق پرس, به مناسبت ۱۲ فروردین سالروز جمهوری اسلامی ایران پیام مشترکی از سوی آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری و دکتر ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران منتشر شد .

 

 

 

متن این پیام بدین شرح است :

در یوم‌الله دوازدهم فروردین ۱۳۵۸ با حضور آگاهانه و هوشمندانه ملت ایران در پای صندوق‌های رأی نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را، دگر باره، نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلّی ساخت.

 

در ۱۲ فروردین ساختار جدید سیاسی اجتماعی ایران بر مبنای آرای اکثریت قریب به اتفاق مردم یعنی ۹۸/۲ درصد آرای ملت مسلمان ایران تثبیت شد و بهار انقلاب اسلامی تجلی یافت و مقطع تاریخى بى‌ نظیرى در تاریخ کشور ما گردید تا خورشید انقلاب نورافشانی کند و این امت را به خداباوری، استقلال و فتح قله‌های عظمت و شکوه رهنمون سازد.

 

در حقیقت ۱۲ فروردین روز تجلی بلوغ فکری و سیاسی مردم فهیم ما، در سایه اسلام و رهبری داهیانه امام عظیم‌الشأن بود. روز مبارک و مقدسی که ملت نستوه ایران با فریادی رسا و پرطنین به جمهوری اسلامی «آری» گفت و اراده‌ی تاریخی خود را محقق ساخت.

 

۱۲ فرودین همانگونه که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بیان کردند روز نخستین حکومت الله است از بزرگ ترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت ما باید این روز بزرگ را عید بگیرند و زنده نگه دارند.

 

مردم عزیز و ولایتمدار مازندران در جشن باشکوه استقرار «استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی» با تجدید پیمان با آرمانهای امام خمینی (ره) معمارکبیر انقلاب اسلامی و ۱۰ هزار و چهارصد شهید به خون خفته خود بار دیگر بر حفظ این ارزشها پای می‌فشارد و روز «جمهوری اسلامی» را به عنوان یکی از ماندنی ترین روزهای تاریخی این سرزمین گرامی می‌دارد.

 

اینجانبان ضمن گرامیداشت بهار فاطمی و تبریک سال نو و حلول بهار طبیعت در سالی که به نام “دولت و ملت همدلی و همزبانی” از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران نام‌گذاری شده است، یوم ا… ۱۲ فروردین را که طلیعه عظمت مردم ایران، پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و روز تثبیت انقلاب اسلامی است گرامی داشته و آرزو می کنیم زمینه‌ی تشکیل حکومت جهانی اسلام با ظهور حضرت ولی عصر (عج) گردد.    

 

      
 
نورالله طبرسی                                                                                          ربیع فلاح جلودار
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری                                                 استاندار مازندران