حجت الاسلام جباری امام جمعه بهشهر در مراسم تودیع و معارفه فرمانداری با اشاره بر تقویت نگاه مدیران به توسعه مناطق افزود: اتاق فکر توسعه شرق مازندران در بهشهر تشکیل شود.

jabari-emamjome41

 

 

به گزارش شرق پرس حجت الاسلام سید عربعلی جباری امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بهشهر اظهار داشت: امام خمینی (ره) در صحنه‌های مختلف زندگی شجاعت، استقامت داشته و اقتدار را بر اساس سه مؤلفه باور به خدا، باور مردم و باور به خود در عرصه سیاسی اجرایی کردند.

 

 

وی با اشاره به شهادت  حضرت رقیه (س) گفت: امروز همه ما باید از قیام عاشورا  درس شجاعت، ایثار و وفاداری به  ولی فقیه را بیاموزیم.

 

 

جباری گفت: باید امانتدار مقام که به ما سپرده شده است باشیم و در کار خود صداقت و راستگویی را فراموش نکنیم.

 

 

وی تصریح کرد: مردم ایران از سال ۴۲ تاکنون پا به پای اسلام و انقلاب آمدند و خون‌های بسیاری جهت حفظ و اقتدار نظام ریخته شد تا نظام جمهوری اسلامی ایران پایدار بماند و اکنون باید حرمت خون  شهدا را ارج نهیم و راه  آنان را ادامه  دهیم.

 

 

وی گفت: تیم  مذاکره  کنندگان ما دنیا را شرمنده کردند و دنیا نیز مبهوت میدان مذاکره  شد و امروز اقتدار نظام  جمهوری اسلامی ایران تا آنجاست که هرجا ایران قدم نگذارد قدرت های بزرگ اظهار ضعف و ناتوانی می‌کنند.

 

 

جباری افزود: بنده و تمام مسئولان، اختلافات را نمی‌پسندیم بلکه به دنبال تعامل هستیم که باید در همه  دستگاه‌ها آن را اجرایی کنیم.

 

 

امام جمعه بهشهر گفت: باید مسئولان ما تابع نظام باشند و همه مردم باید به مسئولان و پرچمداران  نظام  اعتماد کرده و از آنها حمایت کنیم.

 

 

وی به تشکیل اتاق فکر شرق مازندران در فرمانداری بهشهر تاکید کرد و گفت: کارها و امورات مردم باید بدون  هرگونه تنش و اختلافی انجام شود.

 

 

 

تسنیم