رسولی جویباری در آخرین خطبه نمازجمعه خود در شهرستان میاندورود با بیان اینکه شهرستان میاندورود در بخش فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جایگاه خوبی پیدا کرده است، اضافه کرد: مشکلات سیاسی و اختلاف‌هایی که وجود داشت تا حد زیادی کاهش یافت و اتحاد و هم‌دلی افزایش پیدا کرده است.

امام جمعه میاندورودبه گزارش شرق پرس حجت‌الاسلام سید مجتبی رسولی‌جویباری، امروز در آخرین روز از حضور خود در این شهرستان به‌عنوان امام جمعه میاندورود، اظهار کرد: از حسن اعتماد سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و نماینده ولی فقیه استان مازندران، دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری و همه مدیران استانی و شهرستانی، خانواده شهدا و مردم میاندورود تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: از سال ۸۵ تا ۹۴ به‌مدت ۹ سال مهمان مردم این شهرستان ولایی بوده و امروز ۴۷۰ جمعه است که در خدمت مردم میهمان‌نواز این شهرستان هستم.

امام جمعه میاندورود با اشاره به روز مردم‌شناسی، بیان کرد: امروز روز مردم‌شناسی است و من شناخت خوبی از مردم میاندورود پیدا کردم زیرا ۹ سال در کنار آنها زندگی کرده و از خداوند صحت و سلامتی همراه با موفقیت را برای مردم ولایت‌مدار این شهرستان خواستارم.

خطیب جمعه میاندورود ادامه داد: هر برنامه‌ای که در میاندورود اجرا شد به عنایت ویژه امام زمان (عج) و همکاری همه مسئولان، روحانیون، جوانان و مردم شهرستان بوده که عملکردهای علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اجرایی و عملیاتی از جمله عملکردهایی بود که در این مدت صورت گرفته است.

رسولی‌جویباری تصریح کرد: در شهرستان میاندورود با جمعیت ۶۰ هزار نفره، به‌عنوان امام جمعه موظف بودم که پاسخ‌گوی ۶۰ هزار فکر متفاوت باشم، لذا سعی شد تا همراه با کاروان علم در حوزه و دانشگاه، حضور مستمر داشته و هم‌اکنون علاوه بر تدریس در دانشگاه و ارائه مقالات علمی فراوان، در دکترای مدیریت استراتژیک مشغول به تحصیل هستم.

وی با بیان اینکه شهرستان میاندورود در بخش فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جایگاه خوبی پیدا کرده است، اضافه کرد: میاندورود در مدت ۹ سال جایگاه خوبی در استان و کشور پیدا کرده و مشکلات سیاسی و اختلاف‌هایی که وجود داشت تا حد زیادی کاهش یافت و اتحاد و هم‌دلی افزایش پیدا کرده است.

امام جمعه میاندورود گفت: چندین مراسم و برنامه‌هایی در محرم و صفر پایه‌گذاری شد که امیدواریم همچنان ادامه داشته باشد و علاوه بر آن شاهد برطرف شدن بسیاری از مسائل و مشکلاتی بودیم که تنها با عنایت خداوند متعال و همت مردم انجام شده است.

رسولی‌جویباری با اشاره به برنامه اجرایی شهرستان میاندورود گفت: برخی از پروژه‌های شهرستانی را با کمک مسئولان پیگیری کردیم که تعدادی از آنها به ثمر نشسته و تعدادی نیز در حال انجام است.

خطیب جمعه میاندورود بیان کرد: ساخت مصلای جمعه شهر سورک و ساخت دفتر امام جمعه میاندورود از جمله فعالیت‌های انجام‌شده است که مراجعه‌کنندگان زیادی برای مشاوره، ارائه وام و کمک‌های مالی به دفتر امام جمعه می‌آمدند و به لطف خداوند تاکنون هیچ مراجعه‌کننده‌ای بی‌پاسخ نمانده است.

به گزارش فارس، امروز آخرین حضور حجت‌الاسلام سید مجتبی رسولی‌جویباری در مصلای نماز جمعه میاندورود به عنوان خطیب جمعه بود که پس از حدود ۹ سال، مردم میاندورود شاهد دومین امام جمعه این شهرستان هستند.