آیت الله طبرسی گفت: وقتی رئیس جمهور در سفر به مازندران، با استقبال پرشور مردم روبرو شد و امیدوار شد که به عنوان ریاست‌جمهور انتخاب می‌شود، چرا تاحال به دیدار این مردم این استان نیامده است.

از عدم سفر رئیس جمهور به مازندران گلایه کردم

 

 

به گزارش شرق پرس آیت‌الله طبرسی ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته ساری گفت: در سفر معاون رئیس‌جمهور به مازندران، گلایه کردم چرا رئیس‌جمهور تاکنون به مازندران سفر نکرده است.

 

 

 

خطیب جمعه مرکز مازندران متذکر شد: وقتی رئیس جمهور در سفر به مازندران، با استقبال پرشور مردم روبرو شد و امیدوار شد که به عنوان ریاست‌جمهور انتخاب می‌شود و حتی بارها هم استقبال مازندرانی ها را حرکت‌ساز در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد، چرا تاحال به دیدار  مردم این استان نیامده است.

 

 

امام جمعه ساری با اشاره باینکه  سطح اشتغال مازندران پایین است و جوانان بسیاری به دنبال کار به ما مراجعه می‌کنند تاکید کرد: بیکاری و فقر مهم‌ترین مشکلاتی است که در مازندران با آن روبرو هستیم.

 

 

وی با اشاره به مشکلات ناشی از کم آبی برای کشاورزان استان افزود: در بسیاری از اراضی کشاورزی به دلیل نداشتن آب کاشت برنج‌ انجام نشد و کشاورزی مازندران با مشکلات مواجه است.

 

 

خطیب جمعه مرکز استان خطاب به مسئولان گفت: وقتی گردشگری و صنعت در مازندران آن گونه که باید باشد نیست، دست‌کم کشاورزی را جدی بگیریم.

 

 

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: انحراف خط فکری امام (ره) از ابتدای انقلاب هم بود و امروز این مسئله بیشتر از قبل هم شده است.

 

 

طبرسی در پایان تاکید کرد عده‌ای از خط امام خمینی(ره) سیلی خورده اند و به فکر تلافی هستند.